تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۸۱۱۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز:
58 درصد طلاق جامعه بر اثر اعتیاد است
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: 58 درصد طلاق در جامعه ما بر اثر اعتیاد است.

رحیم براتی امروز اظهار کرد: هر کسی که معتاد می‌شود به سختی می‌تواند ترک کرده و خود را درمان کند زیرا که مواد مخدر اراده را از انسان می‌گیرد.

وی ادامه داد: با وجود مراکز متعدد اعتیاد ولی‌ باز هم متاسفانه با افزایش افراد معتاد در جامعه روبه‌رو هستیم که نیاز به ریشه‌یابی دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: فیزیولوژیک جسمی انسان با اعتیاد تغییر پیدا می‌کند و این باعث می‌شود که درمان به سختی انجام شود لذا باید بر روی اراده افراد معتاد بیشتر کار کرد تا موفق به ترک شود.

وی افزود: متاسفانه روزانه بین هشت تا 9 نفر در کشور بر اثر مبتلا به اعتیاد از بین می‌روند که بسیار نگران کننده است و باید به طور جد با این مسئله برخورد کنیم.

براتی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر 58 درصد طلاق در جامعه ما بر اثر اعتیاد است لذا باید با آموزش همه بخشی، پیشگیری جدی در این رابطه به عمل آوریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در پایان گفت: همه ما هم در این دنیا و هم در آن دنیا مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تا پیشگیری از موارد مربوط به اعتیاد را در اولویت همه کارهای خود قرار دهیم زیرا که همه ما انسان‌ها در معرض خطر و آلوده شدن به اعتیاد قرار داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار