تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۸۱۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار خرمشهر تاکید کرد:
حضور جدی مدیران در جلسات ضروری است
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر بر لزوم جدی گرفتن حضور در جلسات توسط مدیران و دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

سعید حاجیان عصر امروز در جلسه هماهنگی برای حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، در سالن جلسات فرمانداری این شهر، اظهار کرد: قرار است حمل مشعل بازی‌های جهانی، با عنوان "از خلیج فارس تا خزر" را در خرمشهر داشته باشیم و این رویداد می‌تواند انعکاسی جهانی داشته باشد.

وی تعامل و هم افزایی تمام دستگاه‌ها را برای ترسیم تصویری زیبا از این فعالیت انجام شده خواستار شد و افزود: با توجه به مسیر گذر این مشعل، ارگان‌های مختلفی همچون صدا و سیما، سپاه، بنیاد شهید، اداره ورزش و جوانان و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر دخیل هستند که هر کدام به سهم خود باید شرایط را برای اجرای خوب این برنامه ایجاد کنند.

معاون فرماندار خرمشهر ادامه داد: هرکدام از ارگان‌های دخیل باید محدوده حضور خود را پوشش دهد و کارگران نیز باید با رعایت ظاهر و به صورت آماده حضور داشته باشند.

وی با اشاره به وجود قشر کارگر زن در جامعه، نبود این قشر اجتماعی در اجرای مراسم حمل مشعل المپیاد کارگری را یک نقیصه دانست و از اداره ورزش و جوانان خواست تا درکنار ورزشکاران مرد از زنان ورزشکار نیز استفاده کند.

حاجیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور تمام مسئولان در جلسات فرمانداری خاطرنشان کرد: این جلسات به دلیل تصمیم گیری‌های انجام شده در آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و حضور مدیران شهری نوعی الزام به حساب می‌رود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از جلسات شاهد تاخیر یا عدم حضور برخی مسئولان شهری هستیم، ادامه داد: این موضوع را به عنوان نوعی مشکل در سیستم اداری با فرماندار مطرح کرده و خواستار برخورد جدی با این مدیران شده‌ام.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر در پایان خاطر نشان کرد: در شهر خرمشهر شاهد میزان بالای محرومیت هستیم و این انتظار وجود دارد با همت عمومی مردم و مسئولان این غبار محرومیت از چهره شهر زدوده شود.

برگزاری افتتاحیه حمل مشعل المپیاد کارگران کشور درخرمشهر

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی خرمشهر از برگزاری افتتاحیه حمل مشعل المپیاد کارگران کشور در 16 بهمن ماه جاری در خرمشهر خبر داد.

محمود بهرام‌زاده در جلسه هماهنگی برای حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، در سالن جلسات فرمانداری این شهر، اظهار کرد: حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با عنوان "از خلیج فارس تا دریای خزر" در مدت 20 روز از 16 بهمن تا پنجم اسفند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مشعل از 10 استان عبور و در ‌‌نهایت در ساری تحویل داده می‌شود و در استان خوزستان نیز از پنج شهرستان خرمشهر، آبادان، اهواز، شوش و اندیمشک عبور می‌کند.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی خرمشهر، به تشریح مسیر گذر این مشعل از این شهر پرداخت و اظهار کرد: حمل مشعل شانزدهم بهمن جاری از مرز شلمچه آغاز و مراسم افتتاحیه آن در محل یادمان شهدای شلمچه برگزار خواهد شد و پس از توقف در کارگاه‌های بزرگ شهر به سوی شهرستان آبادان ادامه مسیر خواهد داشت.

وی ستاد پشتیبانی این مراسم را متشکل از فرمانداری، برخی ارگان‌ها همچون اداره ورزش و جوانان، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما مطبوعات و مراکز صنعتی و کارخانه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه از چند بعد همچون بعد کارگری، نشان دادن سیمای شهر و بحث شهدا حائز اهمیت است.

بهرامی به برخی برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت اشاره کرد و گفت: حضور کارگران با لباس‌های فرم، اجرای برنامه‌هایی به مناسبت دهه فجر، حضور شخصیت‌های ورزشی، هنری فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده به این مناسبت است.

تشکیل کمیته ورزش کارگری در خرمشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از تشکیل کمیته ورزش کارگری در خرمشهر خبر داد.

امین صابری عصر امروز در جلسه هماهنگی برای حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، در سالن جلسات فرمانداری این شهر، اظهار کرد: جای خرسندی است که در بحث ورزش کارگری در مدت اخیر گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان فدراسیون ورزش کارگری وجود ندارد، افزود: اقدامات این چنینی که درحوزه کارگری انجام می‌شود به طور معمول با ادارات کل هماهنگ شده و کمیته‌های مختلفی با این عنوان تشکیل می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، از تشکیل کمیته ورزش‌های کارگری در خرمشهر خبر داد و گفت: کمیته ورزش‌های کارگری خرمشهر به ریاست غلام‌عباس بهرامی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی این شهر تشکیل شده که پیشنهاد برگزاری مسابقات کارگری در بحث استقامات نیز به این کمیته داده شده و امیدواریم شاهد تداوم این همکاری‌های مستمر باشیم.

وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه اداره ورزش و جوانان خرمشهر در مراسم حمل مشعل، عنوان کرد: از نظر حضور قهرمانان و سایر بحث‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان خرمشهر حضوری همه جانبه خواهد داشت.

صابری از احتمال تقارن برگزاری مسابقات کشوری کنگ‌فو در خرمشهر با مراسم حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، خبر داد و در ادامه خاطر‌نشان کرد: حجم بالای مسئولیت برگزاری مسابقات کشوری ما را از پوشش این برنامه باز نخواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار