تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۸۱۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد شادگان خبر داد:
اجرای برنامه‌های دهه فجر در 35 کانون مساجد شادگان
مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد شادگان از برگزاری برنامه‌های متنوع ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در 35 کانون مسجد سطح شهرستان خبر داد.

عبدالامام خزامی عصر امروز در نشست با روسای کانون‌های مساجد شادگان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت مشارکت و حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد این شهرستان در اجرای برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: مشارکت گسترده افراد در اجرای برنامه‎ها می‎تواند استحکام و اقتدار نظام را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شادگان پیش بینی شده است، ابراز داشت: سعی بر آن شده تا در اکثر زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری برنامه‌های پرمحتوایی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد شادگان تصریح کرد: اتحاد و پکپارچگی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت و با حفظ همین وحدت و یکپارچگی است که سی و پنج سال از عمر انقلاب می‌گذرد و توطئه‌ها و ترفندهای شوم علیه این نظام عملی نشده است.

وی در رابطه با برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر شادگان با بیان اینکه مسجد منشأ و خاستگاه انقلاب اسلامی است، افزود: امروز باید تلاش شود جایگاه و خاستگاه انقلاب در مساجد همچنان حفظ شود.

خزامی در پایان این نشست از روسای کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان خواست بر برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر امسال در سطح شهر و روستاهای شهرستان تأکید کرد.
:
:
:
آخرین اخبار