تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۸۱۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان مطرح کرد:
نقش هوشمند رسانه‌ها در نهادینه‌سازی آموزه‌های دینی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی آموزه‌های دینی و ارزشی به جامعه بی‌بدیل است.

مسلم رحیمی امروز به موضوع مهم و تأثیرگذار در مقوله سبک زندگی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این تاکیدات جزو اولویت‌های شبکه استانی است و در این راستا اقدامات مهم  و موثری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیشترین بخش سلطه فرهنگی رسانه‌های بیگانه از ناحیه دین بر پیکره و کالبد جامعه وارد می‌شود، افزود: صدا و سیمای خوزستان با هم اندیشی نخبگان و کارشناسان حوزه و دانشگاه، برنامه‌های مختلفی در رده‌های سنی گوناگون با دو زبان فارسی و عربی تهیه و تولید کرده است.

مدیرکل صداو سیمای خوزستان گفت: برای نمونه می‌توان به تهیه و تولید ویژه ‌برنامه نغمه‌های قرآنی از سیمای خوزستان اشاره کرد.

رحیمی در ادامه به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه دین در صدا و سیمای خوزستان، اشاره کرد و گفت: به ‌دنبال استقبال مردم استان از ویژه ‌برنامه ترتیل‌ جزءخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان، ویژه ‌برنامه نغمه‌های قرآنی از سیمای خوزستان تولید شد.

وی با بیان اینکه این برنامه شامگاه پنج‌شنبه‌ها پخش می‌شود، افزود: اولین پخش این برنامه همزمان با 17 ربیع‌الاول و هفته وحدت بود که با حضور سیف‌الله معلمی و ناصر دغاغله برگزار شد.

رحیمی همچنین در ادامه گفت: در حال حاضر در  تمام شهرستان‌های استان 22 کانال تلویزیونی و 16 کانال رادیویی مردم خوزستان دریافت میکنند و پس از پشت سر گذاشتن سیستم آنالوگ اکنون تصاویری که از شبکه استانی برای شهروندان پخش می‌شود، دیجیتال است.

این مدیرکل در پایان تصریح کرد: در حال حاضر زیر ساخت‌های فنی توان پخش زنده تلویزیونی در سرتاسر استان وجود دارد که برای نمونه می‌توان به پخش عزاداری‌های محرم اشاره کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار