تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۸۱۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری:مساجد،جوانان را در برابر فتنه‌ها بیمه می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: مساجد ، جوانان را در برابر فتنه های آخرالزمان و شبهه افکنی ها بیمه می کنند و آینده ای درخشان برای کشور رقم می زنند.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری دوشنبه شب در آیین افتتاح مرحله اول مسجد اهل البیت(ع) در خیابان 11 شرقی کیانپارس اهواز افزود: مساجد بهترین مکان ها برای نزدیکی جوانان و مردم به خداوند هستند ، مساجد برای محلات ما سبب و مایه برکت است و سبب نزول رحمت الهی می شوند.

وی مساجد را کانون تقوی ، بندگی خداوند و توحید توصیف کرد و از همه خیران و مومنانی که در ساخت مساجد تلاش کرده و می کنند تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این آیین که سیدموسی بلادیان رییس ستاد اقامه نماز استان نیز حضور داشت گفت: وجود امام جماعت بصیر و آگاه به مسایل دینی در مساجد را باید قدر شناخت و عموم مومنان باید از آن بهره های معنوی ببرند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه صیغه مسجدیت مسجد اهل البیت(ع) را قرائت کرد و در ادامه گفت: صیغه این مسجد مخصوص مکان نمازگزاران است و طبقات بالا و حیاط مسجد در وقف مسجد می باشد و جزء مسجد نیست.

در این آیین عیدی فعال عضو هیات امناء مسجد اهل البیت (ع) گفت: این مسجد در سه طبقه و در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در مکانی ساخته شده که دسترسی مردم منطقه شرقی کیانپارس به مسجد سخت بود.

وی گفت: در مرحله اول ساخت این مسجد سه میلیارد و 500میلیون ریال از محل هدایا و کمک های خیران هزینه شده و برای تکمیل آن به 20میلیارد ریال نیاز می باشد.

فعال افزود: زیربنای مسجد یک هزار و 865متر می باشد که در مرحله اول 700متر آن که شامل فضای مسقف فعلی است ساخته شده است.

در این آیین معنوی آیت الله موسوی جزایری ، حجت الاسلام مصطفی عطار روشن را به عنوان امام جماعت مسجد اهل البیت(ع) و حجت الاسلام سیدعلی بلادیان را به عنوان جانشین امام جماعت این مسجد معرفی کرد.

سپس نمازگزاران نماز مغرب را به امامت آیت الله موسوی جزایری و نماز عشا را به امامت حجت الاسلام عطار روشن اقامه کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار