تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۱۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت ثبت​نام مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه پیام​نور
مهلت ثبت نام در پنجمین دوره مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه پیام​نور تا 10 بهمن​ماه تمدید شد.

دکتر عليرضا رازقی​زاده رئیس دانشگاه پیام​نور خوزستان در اين باره اظهارداشت: پنجمین دوره مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه پیام​نور امسال به میزبانی خوزستان برگزار مي​شود كه شركت كنندگان در اين دوره از مسابقات در 9 لیگ شامل 4 لیگ شبیه​ساز  (لیگ شبیه​ساز فوتبال 2 بعدی و 3 بعدی،  لیگ شبیه‎ساز امداد و نجات و  لیگ شبیه​ساز جنگ ) و  5 لیگ واقعی "real "  (لیگ مین​یاب دستی و اتوماتیک، لیگ تعقیب خط، لیگ پرنده هوشمند و لیگ نمایش آزاد) با هم به رقابت می​پردازند.

وي افزود: امسال برای نخستین​بار، سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی با حضور علاقه​مندان، صاحبنظران و فعالان این رشته در خوزستان و در كنار اين دوره از مسابقات برگزار خواهد شد. هم​چنین فن​بازار ملی دانشگاه پیام​نور که شامل دستاوردهای پژوهشگران در زمینه ارتباط با صنعت است در اين نمايشگاه نيز برپا مي​شود.

رازقی​زاده ضمن دعوت از همه علاقه​مندان، دانشجویان و دانش​آموزان پژوهشگر در زمینه رباتیک ابراز امیدواری کرد این مسابقات بتواند گام بلندی در پیشبرد اهداف دانشگاه پیام​نور  و نظام علمی کشور بردارد.

پنجمین دوره مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه پیام​نور 5 تا 7 اسفند​ماه در خوزستان برگزار مي​شود كه تا كنون 210 تيم رباتيك از سراسر كشور در اين دوره از مسابقات ثبت​نام كرده​اند. علاقه​مندا براي شركت در اين مسابقات می​توانند جهت اطلاعات دريافت بیشتر به پایگاه اینترنتیwww.pnuopen5.ir  مراجعه كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار