تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رد شایعه مشاهده ابولا در اهواز؛
موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز وجود ندارد
رئیس بیمارستان ابوذر اهواز در خصوص شایعه مراجعه یک بیمار از کشور عراق با علائم بیماری ابولا گفت: هیچ موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز وجود ندارد و مشاهده نشده است
رئیس بیمارستان ابوذر اهواز در خصوص شایعه مراجعه یک بیمار از کشور عراق با علائم بیماری ابولا گفت: هیچ موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز وجود ندارد و مشاهده نشده است.

دکتر مهران حکیم زاده اظهار کرد: یک نوزاد شیرخوار یک ساله هفته گذشته با علائم تندی تنفس و تب و به دلیل عدم پاسخ به درمان در بیمارستان بصره کشور عراق توسط خانواده این بیمار به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل شد که به دنبال دریافت آنتی بیوتیک های مناسب، خوشبختانه علائم تنفسی بیمار کاملا بهبود یافت و تب وی نیز قطع شده است و بیمار در حال حاضر بخاطر بیماری سینه پهلو در این بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: این بیمار مبتلا به هیچ گونه بیماری مسری نمی باشد، همچنین فرزند دیگر این خانواده نیز که به دلیل نارسایی کلیوی اخیرا در عراق فوت شده است، هیچ گونه ارتباطی با بیماری این نوزاد شیرخوار و یا با بیماری ابولا ندارد.

حکیم زاده گفت: بیمارستان ابوذر اهواز مانند همیشه با بهره گیری از بهترین متخصصان کودکان و فراهم آوری بهترین امکانات و شرایط درمانی، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز و در خدمت آنان می باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ....
این خبر که از بیرون درست نشده که بگن شایعه س ، هر چی بوده از خود بیمارستان به شکلی درز کرده
امیدواریم اینجوری باشه که این رئیس بیمارستان عزیز میگه .... هیچکی دوست نداره به شایعات بی اساس گوش بده ولی خواهشاً اگر همچین موردهایی مشاهده میشه رو به مردم اطلاع بدید که لااقل یه کاری بکنن
با تشکر
ناشناس
|
Finland
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
اورژانس اطفالش خیلی ضعیفه اغلب تخت کم داره
هموطن
|
Finland
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
یهویی جدی نگیرید بچسبید به گرد خاک با وجود این خاکها ابولا جرءت نمیکنه پایش رو تو خوزستان بزاره
:
:
:
آخرین اخبار