تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۸۱۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:
برگزاری دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی در خوزستان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها در استان خبر داد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری دومین دوره مسابقه خاطره‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر دارد به منظور بهره گیری از تجارب کتابداران در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و کاربردی، با اهدافی چون تقویت قدرت نگارش، شناسایی و پرورش استعداد نویسندگی، استفاده از آثار فاخر در تولید فیلم نامه و سایر محصولات فرهنگی و... اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی میان کتابداران و اعضاء کتابخانه‌ها کند.

وی افزود: در این مسابقه کتابداران و اعضای سایر ارگان‌ها اعم از کانون‌های عالی مساجد، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و ... امکان شرکت خواهند داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به موضوعات تصریح کرد: کتابداران در زمینه‌های کودکان و نخستین تجربه‌های برخورد با کودک، اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه، کتابدار به عنوان مشاور امین، ارزشمندترین تجربه کاری، کتابداران و خیرین کتابخانه ساز، اهدای کتاب، کتابداران و جایگاه شغلی؛ اجتماعی؛ آموزشی، کتابداران و دنیای مجازی، کتابدار و خانواده، اعضای کتابخانه، نخستین تجربه حضور، وقایع و اتفاقات جالب، دوستان کتابخانه و من و کتابدار در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

سپهر با اشاره به مقررات این مسابقه گفت: آثار ارسالی باید در یک برگه A4 تایپ و ارسال شود، فایل نوشتاری باید در قالب Word و فونت Nazanin 12 حداکثر یکهزار کلمه ارسال شود، آثار ارسالی مشتمل بر نام نویسنده، مشخصات فردی و اطلاعات تماس باشد، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با ارسال سه اثر در این بخش شرکت کند، دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار ارسالی به صور مختلف و در رسانه‌های عمومی استفاده کند و مهلت ارسال آثار تا 22 بهمن‌ماه 93 است.

وی به شیوه تحویل آثار اشاره کرد و گفت: کتابداران و اعضای کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی می‌توانند آثار خود را به ادارات شهرستان، ادارات کل استان و به اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال کرده و کتابداران و اعضای کتابخانه‌های سایر ارگان‌ها نیز مستقیم به دبیرخانه جشنواره: فلسطین جنوبی، تقاطع بلوار کشاورز، کوچه ذاکری، پ9، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طبقه دوم، اداره کل  امور فرهنگی، Email:khatereh@iranpl.ir ارسال و یا ایمیل کنند.
:
:
:
آخرین اخبار