تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۸۱۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد ماهشهر:
مشکلات خبرنگاران ماهشهری پیگیری می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: مشکلات اصحاب رسانه این شهرستان پیگیری و برای حل آنها تلاش می‌شود.

مهدی درویش ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نقش و تأثیر رسانه بر هیچکس پوشیده نیست و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه بسیار خطیر و حساس است و این قشر نقش بسیار مؤثری در توسعه و پیشرفت جامعه ایفا می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: خبرنگاران با استفاده صحیح از قلم و رسانه خود می‌توانند جامعه را به سوی توسعه و پیشرفت و تعالی سوق دهند.

درویش متذکر شد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید استقلال کاری خود را حفظ کنند و در انجام رسالت خطیر خود وامدار هیچ فرد و گروهی نباشند.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق توسط رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: خبرنگاران باید در چهارچوب قانون نسبت به اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق و انتشار اخبار اقدام کنند و در این راه از هیچ خطری نترسند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر تأکید کرد: در این راه، این اداره نیز از خبرنگاران شهرستان حمایت کامل خواهد کرد و در چهارچوب قانون پشتیبان آنها خواهد بود.

در ادامه این جلسه نیز یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان بندر ماهشهر به نمایندگی از دیگر خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه این شهرستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

داریوش اصغرزاده افزود: بارها و بارها این مشکلات را در جلسات مختلف عنوان کرده‌ایم اما تاکنون قدمی برای حل این مسئله برداشته نشده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران ماهشهری حتی از داشتن بیمه که بدیهی‌ترین حق آنهاست برخوردار نبوده و از این حق مسلم خود بی‌بهره هستند.

نماینده صدا و سیمای خوزستان در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: اصحاب رسانه این شهرستان برای انتشار اخبار انتقادی هیچ مصونیتی ندارند و در صورت چاپ و نشر هرگونه خبر منتقدانه بلافاصله مورد تاخت و تاز و شکایت قرار می‌گیرند.

اصغرزاده در ادامه افزود: در مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و آیین‌های ملی که توسط صنایع پتروشیمی در منطقه اجرا می‌شود اقدام به دعوت خبرنگار از پایتخت می‌شود و خبرنگاران محلی مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این موارد بخش کوچکی از مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران ماهشهری است، متذکر شد: بارها این مشکلات را در جلسات مختلف با مسئولان مطرح کرده‌ایم اما روند پیشین همچنان ادامه دارد و مشکلات خبرنگاران ماهشهری همچنان به قوت خود باقی هستند.

در پایان این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر برای پیگیری و حل مشکلات خبرنگاران این شهرستان قول مساعد داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار