تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۱۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریفی اصل خبر داد:
بهره‌برداری از طرح فضاسازی حاشیه اروند صغیر تا اسفند
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از بهره برداری از طرح فضاسازی حاشیه اروند صغیر تا پایان اسفند ماه ۹۳ خبر داد.

سیدعلی شریفی اصل اظهار کرد: رودخانه اروند صغیر یک منطقه تفریحی است که در سال گذشته ساحل سازی آن انجام شد و تا پایان سال جاری نیز فضای سبز آن نیز تکمیل می شود.

وی از فضای سبز به عنوان تشکیل دهنده بخش مهمی از سیمای شهری یاد کرد و افزود: فضای سبز در جذب گردشگران بسیار موثر است به همین دلیل در راستای تکمیل پروژه های عمرانی، فضاسازی دو سوی حاشیه رودخانه اروند صغیر، در ابعادی به طول شش کیلومتر و عرض ۱۰ متر در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: طرح فضاسازی حاشیه اروند صغیر سه ماهه بوده و حدفاصل پل امام حسین(ع) تا باشگاه قایقرانی فضاسازی خواهد شد که تا پایان اسفند ۹۳ به بهره برداری می رسد. این طرح شامل کفپوش گذاری ،آلاچیق، تاسیسات آبیاری، احداث فضای سبز و پوشش گیاهی است.

شریفی اصل در پایان تاکید کرد: همه تلاش سازمان منطقه آزاد اروند برای طرح فضاسازی حاشیه اروند صغیر در راستای استفاده مردم این منطقه از حاشیه این رودخانه به منظور تفریح و همچنین امور گردشگری است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار