تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارزانی:
حضور متکدیان چهره زشتی به کلانشهر اهواز داده است
فرماندار اهواز گفت: حضور متکدیان در کلانشهر اهواز اعتراض زیادی به وجود آورده زیرا چهره زشتی به شهر داده است.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در جلسه ساماندهی متکدیان که روز سه شنبه در فرمانداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال 87 آئین نامه ای به منظور اصلاح ساختار و ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاه های اجرایی و ارتقای کارآیی و بهبود روشهای مربوط به مبارزه با تکدی و جمع آوری، شناسایی و تعیین وضعیت افراد بی سرپرست، گمشده، متواری، در راه مانده و موارد مشابه و همچنین تنظیم وظایف دستگاه های عمومی و دولتی در این امور، تصویب شد.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه ها در مبارزه با تکدی و رسیدگی به افراد موضوع این مصوبه، تعریف شده است، تصریح کرد: دستگاه ها باید نماینده رسمی خود را در جهت اجرایی شدن این مصوبه برای حضور در جلسات معرفی کنند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه در حال حاضر جمع آوری متکدیان توسط شهرداری اهواز انجام می شود، عنوان کرد: کار جمع آوری متکدیان روزانه انجام می شود و بهزیستی باید یک نماینده تام الاختیار در محل اردوگاه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری اهواز در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان تا کنون کوتاهی کرده است، بيان کرد: شهرداری در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده است اما ما مدیریتی را که باید اعمال نکرده ایم و شهرداری را در این قضیه تنها گذاشته ایم.

ارزانی با بیان اینکه جلسه بعدی با موضوع ساماندهی متکدیان در مجموعه اردوگاه برگزار می شود، اظهار کرد: حضور متکدیان در کلانشهر اهواز اعتراض زیادی به وجود آورده زیرا چهره زشتی به شهر داده است.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه های مرتبط باید گزارش هفتگی خود را در رابطه با کارهایی که در زمینه متکدیان انجام داده اند ارائه دهند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
با سلام و تشکر از توجه شما به این موضوع.
نمی دانم چرا موضوع جمع آوری متکدیان کیان پارس ؛ کلا فراموش شده است.
کافی است یک سر به بازار امام رضا علیه السلام بزنید و در هر چند قدم یکی را ببینید.
با اینکه مدیریت و حراست بازار تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از ورود آنها به بازار می نماید ؛ اما باز هم حریف نمی شوند.
با آنکه دور تا دور بازار پر از مامور نیروی انتظامی است اما کسی برخورد نمی کند.
واقعا مسئول و پاسخگوی این امر کیست ؟
:
:
:
آخرین اخبار