تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۸۱۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
۴۰ پروژه عمرانی در خرمشهر به بهره‌‌برداری می‌رسد
فرماندار خرمشهر گفت: ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در خرمشهر به بهره برداری می‌رسد.

نشست خبری فرماندار خرمشهر با اصحاب رسانه شامگاه سه شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

ولی الله حیاتی در این نشست اظهار داشت: در دهه فجر امسال 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی هستند.

وی افزود: در 12 بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم غبار رویی گلزار شهدا ونثار گل بر مزار شهیدان را خواهیم داشت و در سایر روز‌های دهه فجر برنامه‌های مختلف دیگری در در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار خرمشهر شب شعر، دیدار با خانواده شهدا، جشنواره ورزش و جشن‌های ویژه بانوان، اهدای خون، جشن دهه فجر در مناطق روستایی، جنگ شادی و در ‌‌نهایت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را از جمله برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر عنوان کرد.

حیاتی با اشاره به دیدار مسئولان ادارات مختلف با فرمانداری خرمشهر، بیان کرد: این کار در ایام دهه فجر انجام خواهد شد و این فرصتی برای مسئولان است تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و فرصتی نیز برای مردم تا ارتباطی پویا‌تر با مسئولان برقرار کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه در چند ماه گذشته پروژه‌های مختلف شهرستان خرمشهر تا چه میزان پیشرفت کرده و همچنین سهم دریافتی خرمشهر بابت آلایندگی در چه پروژه‌هایی هزینه می‌شود، گفت: به طور جدی پیگیر طرح‌های مختلفی هستیم. در بعضی نقاط پیشرفت‌ها خوب بوده و در بعضی از پروژه‌ها نیاز به کار کار‌شناسی بیشتری داریم.

فرماندار خرمشهر با اشاره به پروژه‌های مربوط به سهم ارزش افزوده و آلایندگی‌ها گفت: مقدمات این پروژه‌ها تعریف شده و بخشی از آن‌ها شامل پارک و فضای سبز می‌شود که در حال اجرا و بخشی از آن در ساحل سازی کارون در حوزه عمران شهری هزینه شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار