تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۱۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول خبر داد:
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی یاوران رسول اعظم (ص) در دزفول
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول گفت: همایش پیاده‌روی یاوران رسول اعظم (ص) همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در دزفول برگزار می‌شود.

روح‌الله بهشتی‌فرد امروز اظهارکرد: پیاده‌روی بزرگ یاوران رسول اعظم (ص) روز پنج‌شنبه مصادف با 10 بهمن راس ساعت هشت صبح از محل پارک دولت به سمت یادمان شهدای گمنام دزفول و بالعکس به طول چهار کیلومتر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این پیاده‌روی همزمان با استقبال دهه مبارک فجر با حضور تمام اقشار مردم دزفول برگزار می‌شود و در پایان نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول تصریح کرد: پیاده‌روی یاوران پیامبر اعظم (ص) محصول تلاش‌ ادارات مختلفی همچون فرمانداری ویژه دزفول، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علوم‌پزشکی دزفول، سپاه ناحیه دزفول، اداره مخابرات، اداره بهزیستی و هلال احمر این شهرستان است که به نوبه خود از همه این دستگاه‌ها تشکر می‌کنم.

بهشتی‌فرد اظهار کرد: حمایت از ورزش همگانی به‌ویژه برگزاری پیاده‌روی خانوادگی وظیفه همه دستگاه‌ها است چرا که سلامتی و ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه از اصول شهروندی است که ما وظیفه داریم در هر چه بهتر و بیشتر برگزارکردن چنین برنامه‌هایی کوشش کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در دهه مبارک فجر توسط شهرداری و با همکاری دیگر دستگاه‌ها خواهیم داشت که به‌زودی این برنامه‌ها اعلام می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول در پایان افزود: رویکرد جدید شهرداری بیشتر رنگ و بوی فرهنگی داشته و تاکنون برنامه‌های بسیاری با ادارات و نهادهای مختلف برای ارتقاء سطح فرهنگی و نشاط جامعه انجام داده‌ایم که در آینده با شدت و قدرت بیشتری تداوم خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار