تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۸۱۳۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرحانی خبر داد:
پنجمین کمپ ترک اعتیاد اقامتی خرمشهر افتتاح شد
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر از افتتاح پنجمین کمپ ویژه ترک اعتیاد در خرمشهر با حضور فرماندار و مسئولان شهری خبر داد.

علی فرحانی اظهار کرد: به مناسبت مانور هفته مبارزه با مواد مخدر، مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

وی افزود: این پنجمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت مجاز در سطح شهرستان است که توسط فرماندار خرمشهر افتتاح شد.

فرحانی گفت: مرکز مذکور امسال مجوز فعالیت خود را از بهزیستی دریافت کرد و دارای پنج نفر مددیار یک نفر مدیرفنی روانشناس است.

رئیس بهزیستی خرمشهر در بخشی همچنین به برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی اماکن خرمشهر اشاره کرد و گفت: دومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن و محل تردد معلولان و جانبازان با حضور اعضا و در محل فرمانداری به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تشکیل شده بود که در این جلسه شهرداری، شورای شهر، نظام مهندسی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، تعاون کار ورفاه اجتماعی، نماینده تشکل های معلولین، راه و شهرسازی، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان و بخشداری حضور داشتند.

وی تصریح کرد: مقرر شد در کارهای عمرانی در شهر حتما مناسب سازی پیاده روها و خیابانها برای تردد بهتر معلولان و جانبازان مدنظر قرار گیرد و در ساخت اماکن عمومی و دولتی برای تردد معلولان حتما رمپ گذاشته شود تا این معلولان راحت بتوانند تردد داشته باشند. همچنین مقرر شد به اداراتی که مناسب سازی برای تردد این معلولین انجام نداده اند مهلت داده شود که نسبت به اصلاح ورودیهای خود اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در پایان گفت: در پایان جلسه مناسب سازی اماکن برای تردد معلولان مقرر شد به بانکهایی نیز که مناسب سازی نشده اند مهلت اصلاح امور داده شود. همچنین به شهرداری اعلام شد نسبت به نصب سرویس های بهداشتی فرنگی و اصلاح سرویسهای بهداشتی در سطح شهرستان اقدام کند و جلوی ساختمان انجمن ناشنوایان و انجمن نابینایان تابلوهای هشدار دهنده و اطلاع رسانی نصب کند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدعبيات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
0
0
جرابهزيستى استان خوزستان مجوزترك اعتيادتازه تاسيس موافقت نميكند
جهاد دارخوین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
سلام علیکم.با تشکر از زحمات شما اگر لطف کنید ادرس پنجمین مرکز ترک اعتیاد رو هم در سایت بگذارید.تشکر
:
:
:
آخرین اخبار