تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۱۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی خرمشهر خبر داد:
تکمیل سیستم روشنایی حاشیه خرمشهر
بخشدار مرکزی خرمشهر از تکمیل سیستم روشنایی حاشیه این شهر خبر داد.

نادر عمیدزاده صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در دو سال گذشته به ویژه در سال جاری سه کار عمده در حوزه روستایی انجام شده که به نوبه خود تقریبا نادر بوده است.

وی بهسازی 18 روستا را یکی از این اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد: بحث بهسازی روستاها با اعتبار 25 میلیارد تومانی که از سوی منطقه آزاد اروند اختصاص یافته است در حال انجام است که این اعتبارات از معادل جمع کل اعتبارات چهار یا پنج سال پیش بیشتر است.

بخشدار مرکزی خرمشهر به آزاد سازی اراضی 18 روستا که این اراضی حدود 5 هزار و 200 هکتار زمین تعریف شده در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری را شامل می‌شود، اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام با همت سازمان آب و برق انجام و باعث خوشحالی مردم روستاها برای بازگشت به روستاهای خود شده که پس از گذشت 30 سال، قصد آباد کردن آن‌ها را دارند.

عمیدزاده از روشن شدن حاشیه خرمشهر خبر داد و متذکر شد: در سال‌های گذشته در بحث روشنایی روستاها، کاری در شهرستان صورت نگرفته بود که با همکاری و پیگیری‌های فرماندار خرمشهر و نماینده مردم  این شهر در مجلس، کار سیستم روشنایی حاشیه شهر پایان یافته و کار به روستاهای غرب کارون رسیده است.

وی خبر از پیشروی کار در بحث سیستم روشنایی روستاهای غرب کارون داد و اظهار کرد: کار در پنج یا شش روستا غرب کارون خاتمه پیدا کرده و بخش دیگر کار را نیز قبل از پایان سال و یا تا نیمه نخست سال آینده به پایان می‌رسانیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار