تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اندیمشک خبر داد:
تدوین چشم انداز 10 ساله محیط زیست اندیمشک
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اندیمشک گفت: چشم انداز 10 ساله محیط زیست اندیمشک با همکاری فعالان محیط زیست و اداره محیط زیست شهرستان تدوین شده است.

ظهر امروز نخستین نشست روسای ادارات محیط زیست شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک به همت و ابتکار کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اندیمشک در این شهرستان برگزار شد.

مهدی قلی کیانی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اندیمشک در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرهای شمالی استان و تعامل بیشتر بین این شهر‌ها برگزار شده است.

وی افزود: در این نشست پیشنهاد شد که برای بررسی مسائل زیست محیطی و استفاده از تجربیات در راستای حفظ و نگهداری از عرصه‌های طبیعی کارگروه مشترک محیط زیست شوراهای شهرهای شمالی خوزستان با حضور نمایندگانی از شورا‌ها و سازمان‌های مردم نهاد تشکیل گردد.

قلی کیانی با بیان اینکه چشم‌انداز 10 ساله محیط زیست اندیمشک با همکاری فعالان محیط زیست و اداره محیط زیست شهرستان تدوین شده است، تصریح کرد: سه شهر اندیمشک، دزفول و شوش به دلیل فاصله جغرافیایی نزدیک دارای شرایط و مشترکات فراوانی هستند که باید از آن‌ها استفاده کرد.

در این نشست تفاهم نامه‌ای با هدف تشکیل شبکه انجمن‌های مردم نهاد زیست محیطی، تشکیل کارگروه کیفی و نظارت بر رودخانه دز، پیگیری عضویت خوزستان در پروژه بین امللی سیمای تنوع زیستی زاگرس مرکزی ایران منعقد و در خصوص ارائه راهکارهای حفظ زیست بحث و تبادل نظر شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
nastaran tafi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
با سلام.به موضوعی هس که ما شهروندان نمیدونیم دقیقا کجا و به کی اعتراض کنیم که با این وب سایت اشنا شدیم.متاسفانه شهر فضای جالبی نداره و فقط مرکز شهر بیشتر واسه مسئولین جلب توجه میکنه و مناطقی مثل کوی ولایت و رسالت و کوی شهدا و بهارستان اصلا فضای قشنگی ندارن و تا چشم کار میکنه فضاهای باز و دست نخورده مشاهده میشه که همش هم خاک و گله!!این اصلا فضای قشنگی نیس و باعث مشکلاتی هم میشه یجورایی شهر عین بیابون و برهوت شده.ما خواهشمندیم یخورده بیشتر توجه بشه و درختکاری انجام بشه که باعث زیبا سازی شهر و تو اب و هوا دخیل میشه.اگه رسیدگی بشه که ممنونتون میشیم.با تشکر
:
:
:
آخرین اخبار