تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
صدور انقلاب به سایر کشورها نتیجه حمایت مردمی و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها نتیجه حمایت مردمی و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است.

آیت‌الله سیدمحمد‌علی موسوی جزایری ظهر امروز در سومین همایش ائمه جمعه شهرهای خوزستان که در مصلای اندیمشک برگزار شد با تبیین جایگاه نظام اسلامی در میان سایر کشور‌ها اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی به سایر جوامع نتیجه حمایت‌های مردمی و اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه انقلاب اسلامی در میان سایر کشورهای جهان و منطقه جایگاهی ارزشمند، محوری و استراتژیک به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه روند انقلاب ما روند رو به رشد و صعودی است و ما روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه این نظام مقدس در عرصه‌های گوناگون هستیم.

آیت‌الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ائمه جمعه در شهرهای مختلف استان به منظور تبادل افکار و استفاده از تجربیات ائمه جمعه برای مباحث مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی صورت می‌گیرد.

در این همایش یک روزه ائمه جمعه شهرهای سراسر استان حضور داشته و در خصوص مسائل مهم جهان اسلام، منطقه و کشور بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار