تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۸۱۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بهزیستی شوشتر :
تسهیلات بیمه‌ای بهبود یافتگان اعتیاد شوشتر پرداخت شد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر گفت: تسهیلات بیمه‌ای افرادی که از دام اعتیاد رهایی پیدا کرده‌اند توسط سازمان بهزیستی پرداخت و این افراد از تمام خدمات بیمه استفاده می‌کنند.

نرگس بهداروند اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر 20 فعالیت فرهنگی، نمایشگاهی، کلا‌س‌های آگاه‌سازی و پیشگیری در شوشتر برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسات گروه‌های اجتماع محور به منظور بسترسازی و ارتقاء سطح کیفی پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر بیان کرد: جلسه توجیهی و بررسی دستورالعمل‌های واحد پیشگیری در مراکز سرپایی درمان اعتیاد میان مدت و مراکز سلامت روان و مشاوره است.

وی به برگزاری کلاسهای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد اشاره و گفت: کلاسهای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد با حضور انجمن‌های مردم نهاد و موسسات خیریه شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود.

بهداروند تصریح کرد: مسابقات فوتبال بین بهبود یافتگاه با شهرداری شوشتر و بهبود یافتگان شهرستان گتوند از جمله برنامه‌های اداره بهزیستی شوش‌تر بوده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به بهبود یافتگان، ابراز کرد: تسهیلات بیمه‌ای افرادی که از دام اعتیاد رهایی پیدا کرده‌اند توسط سازمان بهزیستی پرداخت و این افراد از تمام خدمات بیمه استفاده می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر خاطرنشان کرد: اداره فنی و حرفه‌ای برای برگزاری دوره‌های آموزشی 45 نفر از این افراد با مدرک مهارت و ارائه تسهیلات بانکی به این افراد همکاری لازم را انجام داده است.

وی عنوان کرد: در طول سال باید به مسئله اعتیاد توجه کنیم و فقط به همین هفته مبارزه با مواد مخدر بسنده نکنیم و باید ابتلا به مواد مخدر در اقشار مختلف به ویژه در بین دانش آموزان و بانوان که خسارت وارده به آن‌ها غیرقابل تصور است، کنترل شود.

بهداروند اظهار داشت: پیشگیری و کاهش اعتیاد نیاز به همت همگان دارد و اعتیاد به عنوان یکی از مسائل مهم حال حاضر جامعه است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار