تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۱۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت آبادان: در نیم‌فصل دوم با ذهنيت پيروزی بازی می‌کنیم
سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان گفت: تيم ما به يك همدلي رسيده است و بازي در خانه يا خارج از خانه براي مان فرقي ندارد و در نیم‌فصل دوم با ذهنيت پيروزی بازی خواهیم کرد.

احمد پارو درباره شرايط و آمادگي تيم نفت آبادان اظهار كرد: بعد از اتمام مسابقات نيم​فصل، با تشخيص مربي تيم، بازيكنان يك هفته استراحت داشتند و بعد از آن يك اردوي 10 روزه را در كيش برپا كرديم و دو بازي تداركاتي با تيم منتخب كيش و پيكان تهران برگزار كرديم. در اين اردو نحوه آماده​سازي تيم بسيار خوب بود و كادر فني و بازيكنان از نحوه تمرينات راضي بودند.

وي ادامه داد: پس از اردوي كيش ما تمرينات آماده​سازي​مان را در آبادان ادامه داديم و سه بازي تداركاتي با تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و نفت‌‌ و گاز گچساران انجام داديم. اكنون هم تمرينات​مان ادامه دارد و ان‌شاالله آماده خواهيم شد كه اولين ديدارمان را پس از اين تعطيلات مقابل اتكا گرگان برگزار كنيم.

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان درباره عملكرد اين تيم در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: ما با توجه به شرايط مالي و شناختي كه از بازيكنان براي جذب آن​ها داشتيم، توانستيم جهانگير عسکري و مجيد خدابندلو را از پيكان، رحيم آلبوغبيش از نفت نوين آبادان، محمد حق​شناس از تيم اميدمان و ياسر وكيلي را از تيم زير 23 سال راهيان كرمانشاه جذب كنيم. همچنين حاتم اكبري و حسين كوشكي را از دست داديم اما بازيكنان جايگزين خوبي را جذب كرديم که مي​توانند به مجموعه تيم كمك كنند.

پارو در پاسخ به اين سوال كه آيا توانسته اید نقاط ضعف تيم نفت آبادان را نسبت به نيم​فصل اول برطرف كنيد؟ گفت: تيم ما به خودباوري خيلي خوبي رسيده است و مسابقاتي هم كه در خانه یا خارج از خانه داريم براي پيروزي مي رويم و فرقي برای ما ندارد و در هر بازی با ذهنيت پيروزي بازی می کنیم. تمام تلاش​مان را خواهيم كرد كه بتوانيم به صدر جدول برسيم و با تلاش همه عوامل تيم، اميدواريم كه به هدفمان برسيم و در نيم فصل دوم بهتر ظاهر شويم.

وي در پايان در خصوص ديدار آينده اين تيم مقابل اتكا گرگان عنوان کرد: تيم اتكا هر چند كه نتايج خوبي را نگرفته و در انتهاي جدول است اما با توجه به اين كه چند بازي از آن​ها را آناليز كرديم، تيم بسيار خوبي دارد. من فكر مي​كنم ديدار تیم های جنوب و شمال كشور، مسابقه خوبي از آب درآید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار