تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۸۱۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار حمیدیه تاکید کرد:
لزوم همت مسئولان برای تحقق شعار امسال
معاون فرماندار حمیدیه بر لزوم همت مسئولان برای تحقق شعار امسال تاکید کرد.

صبح امروز کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان حمیدیه به منظور اتخاذ راهکارهای اجرایی در تحقق شعار سال 1393، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا معاون فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به شعار سال در خصوص «سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: تمام مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را روشنگر راه خود قرار داده و با تمرکز بر روی آن مفهوم مدیریت جهادی را به منصه ظهور برسانند.

ابراهیم عساکره افزود: با در نظر گرفتن زمان و جلوگیری از فرصت سوزی در موضوعات فرهنگی و اقتصادی از حالت شعار خارج شده و با تلاش جهادگونه در تحقق شعار «ما می‌توانیم» مدنظر مقام معظم رهبری کوشش کنیم.

وی در ادامه با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: در نظام مقدس اسلامی همواره با وجود کمبود امکانات، با توکل به خدا و پایبندی به اعتقادات به دستاوردهای بزرگی رسیدیم و امروزه با در نظر گرفتن الگوهای رفتاری مقام معظم رهبری و با نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و لزوم آینده نگری با محور قرار دادن فرهنگ اصیل اسلامی و توجه به بانوان جامعه باید خواسته‌های مردمی و حقوق شهروندی مدنظر باشد.

معاون فرماندار شهرستان حمیدیه در بخش پایانی سخنان خود بر ایجاد فضای باز کاری با رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید تاکید کرده و خواستار تلاش و همراهی مسئولان در جهت تحقق شعار سال جاری شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار