تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۸۱۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس شورای شهر:
نوسازی ناوگان تاکسیرانی آبادان ضروری است
رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: انتظار می رود با توجه به نزدیکی به سال جدید و سفر هموطنان به آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر گام های محکم بردارد.

حمید حنظل عیدانی پنجشنبه افزود: انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند راهبردی برای نوسازی سامانه تاکسیرانی آبادان اتخاذ کند تا تاکسی های این منطقه نیز به پلاک منطقه آزاد اروند تغییر کند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به زمان باقیمانده تا ایام نوروز، اگر بخشی از تاکسی های این منطقه نیز نوسازی شود، خود اقدام مبارکی است.

رییس شورای شهر آبادان با بیان افزایش زیبایی دید بصری شهری با نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری به ویژه تاکسی ها، ادامه داد: طی چهار ماه اخیر همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری آبادان در راستای ارائه خدمات شهری مطلوب بوده است و در خصوص ناوگان اتوبوسرانی آبادان نیز کمک های شایسته ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفته است.

حنظل عیدانی همچنین با بیان طرح های شهرداری آبادان برای افزایش سرانه فضای سبز، گفت: برای توسعه فضای سبز و ساخت پارک های جدید،700 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند اختصاص یافته که شهرداری آبادان مجری این طرح است.

رییس شورای شهر آبادان گفت: با انتخاب پیمانکاران از سوی شهرداری آبادان استارت توسعه سرانه فضا سبز نیز کلید می خورد.

منطقه آزاد اروند شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس و محل تلاقی دو رودخانه اروندرود و کارون واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار