تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۱۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود بارسلونا در شب پربرخورد ویسنته کالدرون
بارسلونا در جام حذفی اسپانیا در بازی که دو اخراجی داشت توانست اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدرون با نتیجه سه بر دو از پیش رو بردارد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کند.

در دور برگشت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا یک دیدار برگزار شد که در آن بارسلونا توانست در خانه اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد و به یک چهارم نهایی راه یابد.

این دیدار در حالی برگزار شد که آبی-اناری‌ها در دیدار رفت با یک گل به پیروزی رسیده بودند و با یک تساوی هم می توانستند صعود خود را به دور بعد نهایی کنند.

اتلتیکو مادرید در این دیدار که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد شروع بسیار خوبی داشت و در همان ثانیه های ابتدایی توانست توسط فرناندو تورس به گل دست یافت تا ورزشگاه غرق در شادی و فشار از روی بازیکنان اتلتیکو مادرید برداشته شود اما این گل زیاد دوام نیاورد و آبی-اناریها توانستند توسط نیمار ستاره این روزهای خود گل تساوی را به ثمر رسانند تا باردیگر تیم برتر میدان شود. ستاره برزیلی آبی-اناریها پاس زیبای لوئیس سوآرس را به ضربه ای دقیق به گل تبدیل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 30 این اتلتیکو مادرید بود که باردیگر توانست از حریف سرشناس خود پیش افتد. داور بازی حرکت ماسکرانو روی خوان فران را پنالتی تشخیص داد که این با اعتراض آبی-اناریها همراه شد. رائول گارسیا این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا اتلتیکو مادرید باردیگر امیدوار به صعود شود اما این برتری اتلتیکو مادرید زیاد ادامه نیافت چرا که در دقیقه 38 میراندا ضربه سر بوسکتس را به اشتباه وارد دروازه خود کرد تا این بار هم بازی به تساوی کشیده شود.

سه دقیقه بعد این بار نوبت به بارسلونا بود که پیش افتد. نیمار پاس آلبا را به گل تبدیل کرد تا این بار آبی-اناریها پیش افتند. بازیکنان اتلتیکو مادرید در این صحنه به شدت معترض بودند چرا که درست قبل از گل بارسا آلبا مرتکب خطای هند پنالتی شده بود، اما داور که یک پنالتی مشکوک به سود تیم میزبان اعلام کرده بود این بار دیگر این صحنه را پنالتی ندید تا اتلتیکو علاوه بر این که یک گل نزده یک گل هم دریافت کرده باشد.

در ثانیه های پایانی نیمه نخست بازی به درگیری کشیده شد و بازیکنان حتی در مسیر رختکن هم با هم درگیر شدند که داور مجبور به دخالت شد و با کارت قرمز گابی را از بازی اخراج کرد تا کار برای میزبان بسیار سخت شود. با شروع نیمه دوم بازیکنان بارسلونا با یک یار بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما بیشتر به دنبال حفظ توپ بودند و میلی به گلزنی نداشتند چرا که با این نتیجه صعود خود را به دور بعد نهایی کرده بودند.

در دقیقه 83 داور به ماریو سوآرس بازیکن اتلتیکو مادرید کارت زرد دوم را داد تا این بازیکن هم از بازی اخراج شود و کار برای شاگردان دیگو سیمئونه تمام شود. در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِژن
|
ROMANIA
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
باید جام ملت های آسیا را ایران میبرد
:
:
:
آخرین اخبار