تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۱۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد:
حضور 18 مربی خوزستانی در جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر»
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور 18 مربی برگزیده‌ خوزستان در جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر» در هندیجان خبر داد.

جشنواره فرهنگی هنری قاصدک فجر پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، امام‌ جمعه هندیجان، مدیرکل کانون پرورش فکری استان خوزستان، رئیس آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از دیگر مسئولان این شهرستان و کانون استان خوزستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به این‌که در این جشنواره 18 مربی برگزیده‌ خوزستان حضور دارند اظهار کرد: این مربیان در هفت غرفه‌ نمایش عروسکی، کارگاه پویانمایی، کارگاه سفال، کارگاه کاردستی، کارگاه نقاشی، کارگاه قصه‌گویی و کارگاه گریم ویژه ‌برنامه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و فعالیت‌های کانون را برای بچه‌ها و خانواده‌های آن‌ها به نمایش خواهند گذاشت.

عبدالنبی شاکریان با بیان اینکه کانون با اجرای جشنواره فرهنگی هنری قاصدک فجر به پیشواز دهه مبارک فجر رفته است هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با این ایام در قالب اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری معرفی کرد.

مسئول کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری قاصدک فجر به‌عنوان اولین برنامه اجرایی کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان تا 22 بهمن‌ماه در شهرستان هندیجان ادامه خواهد داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان مسئول کمیته‌ کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است که فعالیت خود را در 27 شهر استان برنامه‌ریزی کرده و این برنامه‌ها را به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار