تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۸۱۴۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کانون پرورش فکری هندیجان خبر داد:
استقبال مدارس و خانواده‌های هندیجانی از جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر»
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان از استقبال مدارس و خانواده‌های هندیجانی از جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر» خبر داد.

فرهاد عبادی‌زاده پیش از ظهر امروز در جشنواره فرهنگی هنری قاصدک فجر که به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هندیجان برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره با استقبال چشمگیر دانش آموزان در نوبت صبح و حضور چشمگیر خانواده‌ها در نوبت عصر برگزار شده است.

وی با بیان این‌که در نخستین روز این جشنواره در نوبت عصر مربیان کانون در هفت غرفه‌ نمایش عروسکی، کارگاه پویانمایی، سفال، کاردستی، نقاشی، قصه‌گویی و گریم با موضوع انقلاب اسلامی و فعالیت‌های کانون برای دانش آموزان اجرا شد افزود: مربیان و اعضای ارشد کانون با اجرای یک نمایش عروسکی و یک نمایش خلاق در نوبت عصر به استقبال خانواده‌های هندیجانی رفتند.

مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر»، بازدید از اسکله بندر هندیجان را یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره معرفی کرد که در آن شرکت‌کنندگان ضمن بازدید از سواحل نیلگون خلیج‌فارس به جمع‌آوری صدف پرداختند.

عبادی‌زاده یادآور شد: در این جشنواره 18 مربی برگزیده‌ی استان خوزستان حضور دارند و ویژه ‌برنامه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و فعالیت‌های کانون را برای بچه‌ها و خانواده‌های هندیجانی اجرا می‌کنند.

جشنواره فرهنگی هنری «قاصدک فجر» به‌عنوان اولین برنامه اجرایی کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان از هفتم بهمن‌ماه سال جاری کار خود را در شهرستان هندیجان آغاز کرده و تا 22 بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان مسئول کمیته‌ کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است که فعالیت خود را در 27 شهر استان برنامه‌ریزی کرده و این برنامه‌ها را به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار