تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۱۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سید مرتضی سبزقبا تصویربرداری «از ما» را تمام کرد
تصویربرداری فیلم «از ما» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به پایان رسید.

فیلم کوتاه داستانی "از ما" به رابطه انسانی و اخلاقی انسان‌هایی با دو ملیت متفاوت می‌پردازد که به رغم این که در همسایگی هم زندگی می‌کنند سال‌ها است که از هم بی‌خبرند. این دو حالا پس از سال‌ها همدیگر را در دزفول می‌بینند.

فیلم کوتاه "از ما" که به تهیه‌کنندگی بهزاد کهزاد و در سیمای مرکز خوزستان تولید شده است با دوربین Canon EOS 5D Mark III و با فرمت FULL HD در هشت روز در لوکیشن‌هایی واقع در دزفول و به شیوه سیاه و سفید تصویربرداری شد.  

اسامی عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، تصويربردار: اميرعلی ويسی، تدوين: فريد دغاغله، صدابردار: هادی ساعدمحکم، طراح صحنه و لباس و گریم: حميد نورآبادی، عكاس: جواد شیدا، تصويربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده، دستيار تصويربردار: وریا گلزاریان و جمیل نصیری، منشی صحنه: فاطمه سياح‌طرفی، امور تدارکات: منصور رضایی، میلاد صالح‌وند، مدیر توليد: حسين علي‌زاده، بازيگران: علی‌رضا خداداد و عظیم سبزقبا.

سبزقبا درباره این فیلم اظهار کرد: فیلمنامه این فیلم پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه سومین جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه سومین جشنواره ملی بسیج تهران و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرده است.

وی افزود: در فیلم "از ما" یکی از منظم‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین تولیدات کارنامه سینمایی‌ام را تجربه کردم. هم در مرحله پیش تولید و هم در مرحله تولید برنامه‌ریزی و نظم بسیار خوبی به وجود آمد و همه عوامل فیلم با هماهنگی و همدلی تحسین‌برانگیزی در امور پیش تولید و تولید این فیلم مشارکت کردند. حاصل این انضباط، آرامشی بود که تمام عوامل فیلم در مرحله مهم و دشوار تصویربرداری تجربه کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار