تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۱۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر خبر داد:
برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر در شهرستان ماهشهر
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت دوازدهم بهمن‌ماه، فرارسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور خبر داد.

مسلم میرزاوند امروز اظهار کرد: این نمایشگاه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر و با همکاری شهرداری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان در محل پارک خلیج فارس بندر امام خمینی(ره) برگزار و تا پانزدهم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب در موضوعات گوناگون دینی و مذهبی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، علمی، ادبی، هنری، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، آشپزی، شعر و ادبیات، کامپیوتر و... همچنین محصولات فرهنگی و بازی های فکری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان ماهشهر گفت: مزیت خوب این نمایشگاه علاوه بر موضوعات متنوع در عناوین کتاب‌ها تخفیف 30 درصدی کتاب و لوازم تحریر در این نمایشگاه است.

میرزاوند اضافه کرد: هدف از تخفیف 30 درصدی این نمایشگاه ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه مرکز پخش پشتکار مجری ارائه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه است، گفت: برگزاری این نمایشگاه با برنامه ریزی انجام شده توانسته خدمات مهمی از قبیل تهیه لوازم التحریر، بازی‌های فکری، اسباب بازی و کتاب با تخفیف ویژه به مردم شهرستان ارائه دهد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی بندر ماهشهر افزود: یکی از اهداف ما در این نمایشگاه جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند که ما در برگزاری نمایشگاه به این مهم توجه داشته‌ایم.

میرزاوند با اشاره به اینکه کتاب‌های موجود برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در نظر گرفته شده است، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند.

وی ضمن قدردانی از شهرداری و اداره ارشاد اسلامی به جهت اطلاع‌رسانی از برگزاری نمایشگاه و در اختیار قرار دادن مکان نمایشگاه، از شورای شهر که تبلیغات نمایشگاه کتاب را در سطح شهر برعهده داشتند، تشکر کرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها به‌طور متناوب در شهرستان ماهشهر ادامه خواهد داشت، چرا که این امر در رشد و ارتقای سرانه مطالعه مردم عملی کارساز است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار