تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی لوله سازی اهواز
اسامی پذیرفته‌شدگان بدون کنکور مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی لوله‌سازی اهواز 15 بهمن‌ماه منتشر می‌شود.

مهدی محمد‌زاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی لوله‌سازی اهواز از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نیم‌سال دوم سال تحصیلی 94- 93 خبر داد و گفت: افرادی که از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام خود در این مرکز اقدام کرده‌اند از 15 بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org  از وضعیت قبولی خود در این مرکز آگاه شوند.

محمدزاده افزود: ظرفیت پذیرفته‌شدگان برای ترم بهمن‌ در مقطع کاردانی در این مرکز حدود 500 نفر است که این دانشجویان در رشته‌های برق، کامپیوتر، مکانیک، متالوژی، بازرسی‌جوش، حسابدای و ایمنی‌کار و حفاظت‌فنی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی یادآورشد:  در مقطع کارشناسی نیز 500 دانشجو در این مرکز پذیرفته می‌شوند. پذیرفته‌شدگان در ترم بهمن‌ماه در رشته‌های فناوری اطلاعات، فناوری برق، فناوری مکانیک، فناوری جوش، فناوری بازرسی جوش و کارشناسی حرفه‌ای حسابداری پذیرفته‌ شده‌اند.

محمدزاده خاطرنشان‌کرد: این مرکز آمادگی کامل را برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود داشته و از مراحل اولیه تا مرحله نهایی کارشناسان آموزش دانشجویان را راهنمایی خواهند کرد.

 وی با اشاره به این‌که مهلت ثبت‌نام  پذیرفته‌شدگان از 15 تا 20 بهمن‌ماه است، یادآور شد: کلیه پذیرفته‌شدگان باید طبق زمان‌بندی تعریف‌شده و در صورت امکان در نخستین روزهای مقرر شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار