تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۱۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پیشگیری از اعتیاد بهزیستی خوزستان خبر داد:
تشکیل 52 گروه مردمی برای پیشگیری از اعتیاد در خوزستان
معاون پیشگیری از اعتیاد بهزیستی خوزستان گفت: ۵۲ گروه مردمی زیر نظر اداره کل بهزیستی در خوزستان برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند.

علی حسن‌زاده اظهار داشت: کلاس‌های مهارت زندگی برای پیشگیری از اعتیاد در مراکز بهزیستی خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: 700 جلسه کلاس مهارت زندگی در مراکز بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان برگزار می‌شود.

معاون پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه توسعه مشارکت‌های اجتماعی برای پیشگیری از اعتیاد و همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه‌های اداره کل بهزیستی خوزستان در این هفته است.

وی بیان کرد: تجلیل از معتادان بهبود یافته، دعوت از ائمه جماعات مساجد برای سخنرانی و برگزاری نمایش‌های خیابانی از برنامه‌های جانبی در این هفته است.

حسن‌زاده درباره فعالیت گروه‌های مردم نهاد برای پیشگیری از ابتلا به مصرف مواد مخدر عنوان کرد: برای فعال شدن این گروه‌ها برنامه ریزی کردیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت‌های این گروه‌ها باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند گروه مردم نهاد برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان فعالیت می‌کنند، گفت: 52 گروه مردمی زیر نظر اداره کل بهزیستی در خوزستان فعالیت می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار