تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۸۱۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد اندیمشک حمایت می‌شوند
دادستان اندیمشک با بیان آسیب‌های مختلف اجتماعی سو مصرف مواد مخدر اعتیاد را بستر ساز آسیب‌های مختلف اجتماعی دانست ، گفت: کمپ‌های مجاز فعال در عرصه بازگشت معتادان حمایت می‌شوند.

صادق جعفری چگنی امروز در جمع خبر نگاران اظهار داشت: امیدوارم با همکاری نهاد‌ها و همراهی عمومی مردم بتوانیم آسیب‌های اجتماعی سوء مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

وی با بیان لزوم بر خورد قاطع با سو استفاده کنندگان از این پدیده شوم افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده مسئولان انتظامی و مربوطه سبب افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر در شهرستان اندیمشک بودیم.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: عملکرد دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با قاچاقچیان و باندهای تولید و توزیع مواد مخدر در شهرستان قابل دفاع و مطلوب است و مبارزه عملی و قاطع با این پدیده خانمان سوز با قاطعیت هر چه بیشتر دنبال می‌شود.

وی با بیان نقش محوری اندیمشک در دسترسی به مسیر‌های ارتباطی استانی و برون استانی خاطر نشان کرد: اندیمشک از نظر دسترسی به شبکه‌های ارتباطی نقشی محوری و ویژه در منطقه دارد و همین امر سبب افزایش ظرفیت مهاجر پذیری از استان‌های همجوار شده که به دلیل توسعه نامطلوب سبب افزایش فقر فرهنگی شده است.

جعفری چگنی گفت: متاسفانه اندیمشک از ظرفیت بالای خود در بخش ارتباطی نتوانسته است به نحو مطلوب بهره ببرد و همین امر بخش‌های مختلف شهرستان را با مشکلات پدیده مواد مخدر مواجه کرده است.

وی بیان کرد: ما باید با همکاری هم سعی بر اصلاح و بازگشت معتادان به جامعه را داشته باشیم چرا که در مفاهیم امروز اجتماعی، معتاد مجرم نیست بلکه بیمار است و باید از مبارزه سخت با معتاد پرهیز کرد.

دادستان اندیمشک با بیان آسیب‌های مختلف اجتماعی سو مصرف مواد مخدر اعتیاد را بستر ساز آسیب‌های مختلف اجتماعی دانست و با تاکید بر برخورد قاطع با سودا گران و سود جویان این عرصه، اظهار داشت: کمپ‌های مجاز فعال در عرصه بازگشت معتادان حمایت می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار