تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۸۱۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
مشکل اینترنت شهرستان آبادان بزودی برطرف می‌شود
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: اینترنت آبادان و روستاهای اطراف این شهرستان با مشکل سرعت مواجه است که با تمهید انجام شده، این مشکل به زودی برطرف می شود.

عزیزالله شهبازی روز شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های محلی گفت: در نشست مشترکی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکلات اینترنت آبادان و روستاهای اطراف آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کاربران اینترنتی آبادان با مشکل سرعت مواجهند و این موضوع نارضایتی کاربران را به همراه داشته است، افزود: بر اساس قول مساعد وزیر ارتباطات، این مشکل ظرف یک هفته آینده برطرف شود.

معاون استاندار خوزستان گفت: بر اساس توافق با وزیر ارتباطات، همچنین امکاناتی برای برطرف شدن مشکل اینترنت روستاهای آبادان ازائه می شود تا روستاییان شهرستان نیز دارای اینترنت پرسرعت شوند.

فرماندار ویژه آبادان همچنین با بیان مشکلات در ارائه خدمات پستی به شهروندان، افزود: ساختمان مرکزی اداره پست آبادان، فاقد تجهیزات است و اگرچه این ساختمان سال گذشته بهره‌برداری شد، به دلیل کمبود تجهیزات، نارضایتی شهروندان آبادانی در دریافت خدمت را به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: البته قرار است از سوی اداره کل پست استان خوزستان تا اواخر ماه سال جاری تجهیزاتی در اختیار اداره پست آبادان قرار گیرد تا شاهد خدمات رسانی بهتر از این اداره به شهروندان آبادانی باشیم.

شهبازی همنین با بیان دیدارهای خود با مسئولان ستادی وزارتخانه ها، گفت: در دیدار با معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مقرر شد که تیم کارشناسی در خصوص امکان سنجی راه اندازی شهرک علم و فن آوری آبادان اعزام شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در این دیدار همچنین، در اختصاص بخشی از اعتبار سازمان ها و دستگاه های اجرایی به دانشگاه های آبادان تصمیم گیری شد.

قطعی مکرر شبکه اینترنت طی روزهای گذشته در آبادان، اعتراض کابران اینترنت را به همراه داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار