تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۱۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه ورود کاروانهای راهیان نور
خیابان های خرمشهر با نصب تابلو ساماندهی می شوند
فرماندار خرمشهر گفت: در آستانه تعطیلات نوروز و شدت یافتن سفر راهیان نور، خیابان های مختلف شهرهای خرمشهر با نصب تابلو ساماندهی می شوند.

محمد حویزاوی اظهار کرد: خرمشهر از شهرهایی است که اغلب روزهای سال، گردشگر و مسافر برای دیدن مناطق آن به خصوص برای زیارت عتبات عالیات و مناطق جنگی به این شهر سفر می کنند.

وی افزود: بر همین اساس؛ شهرداری خرمشهر با همکاری شورای شهر و نماینده این شهر در اقدامی بی سابقه و با تامین اعتبار لازم، تا پایان سال جاری، 145 تابلوی جهت نما و راهنمای شهری در خیابان ها و نقاط مختلف شهر احداث می کند.

حویزاوی ادامه داد: این تابلوها با رعایت استانداردهای شهری و شهرسازی و لحاظ کردن کلیه نکات ایمنی و رانندگی در سطح شهر نصب می شوند تا مردم خرمشهر و گردشگران و مسافران برای رسیدن به مقاصد خود با مشکل مواجه نشوند و در کمنرین زمان ممکن به مقصد برسند.

شهردار خرمشهر تاکید کرد: این کار در تاریخ فعالیت های شهری خرمشهر بی سابقه و امیدواریم مردم به زودی منافع اجرای این طرح را در شهر و رفت و آمد خود مشاهده کنند.

حویزاوی عنوان کرد: خرمشهر محل تردد گردشگران، مسافران، بازرگانان و کامیون های ترانزیتی بی شماری است. برای نمونه در ایام اربعین حسینی روزانه چند ده هزار نفر برای حضور در عتبات عالیات از این شهر تردد می کنند. یا در تعطیلات نوروز افراد فراوانی در قالب راهیان نور به این شهر سفر می کنند. همچنین کامیون های بسیاری برای صادرات کالا به عراق وارد این شهر می شوند به همین دلیل نصب این تابلو لازم و ضروری بود.

شهردار خرمشهر عنوان کرد: مقدمات لازم برای میزبانی در خورشان از میهمانان نوروزی و راهیان نور به خصوص در ایام نوروز در شهرداری خرمشهر اندیشیده شده تا مردم با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار