تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۸۱۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص یک میلیارد تومان به فرهنگ خوزستان در بودجه 94
به گزارش خوزنیوز؛ صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مردم اندیمشک ضمن تبریک به‌مناسبت انتصاب ایشان به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ، اظهار کرد: در بودجه سال 94 یک میلیارد تومان جهت توسعه و ترویج فرهنگ استان پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: با کمک نمایندگان استان ، از ماده 180 قانون مبلغی را جهت تعمیر و توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی استان و شهرستان اندیمشک اختصاص خواهیم داد.

دارایی ادامه داد: در سال جدید تمام تلاش خود و مجموعه نمایندگان استان را معطوف کمک و همفکری به حوزه فرهنگ استان خواهیم نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه فرهنگ علی الخصوص بحث کتاب و کتابخوانی افزود: در سال جاری حمایت و پشتیبانی خوبی از سوی نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت که انتظار میرود این حمایت ها و همفکری ها مداوم و پابرجا بماند.

سپهر در پایان ضمن تشریح شاخص های کمی و کیفی کتاب و کتابخوانی در استان گفت : اولویت برنامه های اداره کل کتابخانه های استان را بر مباحث محتوایی قرار داده ایم و در این راه حمایت نمایندگان مجلس و مسئولین استان را در این امر خواستار شد.
:
:
:
آخرین اخبار