تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۸۱۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی مستعفی تیم نفت مسجدسلیمان:
استعفا دادم تا مشکلات تیم برطرف شود
سرمربی مستعفی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: به خاطر مردم و تیم نفت مسجدسلیمان استعفا دادم تا بلکه مشکلات این تیم برطرف شود.

بهروز مکوندی امروز از اینکه از سمت خود استعفا کرده ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: چهار ماه است که باشگاه هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته و حتی بازیکنان جدیدی که در نیم فصل به تیم ملحق شده‌اند تاکنون مبلغی دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: بارها به بازیکنان وعده این هفته و هفته آینده را داده‌ایم و حقیقتا دیگر جوابی برای پاسخ دادن به نیاز‌های آنان را نداریم.

سرمربی مستعفی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پس از دیدار با پیکان استعفا دادم تا مسئولان فکری به حال این تیم کنند و مدیرعامل تیم، روز گذشته به تهران رفته تا مذاکراتی را با مسئولان امر داشته باشد ولی اطلاعی از نتیجه این جلسه ندارم، فقط امیدوارم نتایج مثبتی از این نشست حاصل شود.

مکوندی در خصوص علت بی‌انگیزگی احتمالی بازیکنان نفت مسجدسلیمان در دیدار با پیکان عنوان کرد: این یک امر طبیعی است که اگر چهار ماه به خواسته بازیکن اهمیت داده نشود، مشکلاتی نظیر بی‌میلی و بی‌رغبتی نیز کم کم در ایشان شایع می‌شود.

وی افزود: در مقابل پیکان هم بازیکنان بد بازی نکردند و تلاش خود را برای کسب یک برد به انجام رساندند اما در این بازی شانس با ما یار نبود.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: اگر مشکلات برطرف شود و باشگاه نیز مرا بخواهد دوباره با تمام وجود در خدمت باشگاه خواهم بود.

مکوندی خطاب به مردم مسجدسلیمان و هواداران پرشور این تیم اشاره کرد: شرمنده مردم مسجدسلیمان هستم و اگر استعفا دادم بخاطر آن‌ها و به خاطر تیم نفت این کار را کردم تا بلکه مشکلات این تیم برطرف شود.

وی با بیان اینکه از این تیم رفتم تا بکسی بتواند کار را در دست بگیرد و با تمام این مشکلات به این تیم مردمی کمک کند گفت: امیدوارم این تیم در هر شرایطی در لیگ بر‌تر باقی بماند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار