تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۸۱۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعدون زاده خبر داد:
بخش خصوصی در صنعت توریسم درمانی در آبادان سرمایه گذاری می کند
نماینده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي گفت: این شهرستان جایگاه مناسبی در زمینه توریسم درمانی دارد به همین دلیل بخش خصوصی برای رونق این بخش وارد عمل شده است.

جواد سعدون زاده اظهار کرد: طرح ارتقای سلامت، یکی از طرح های خوبی بود که از سوی دولت یازدهم اجرا شده و در یک سالی که از زمان اجرای آن سپری می شود، نشانه های خوبی در بخش سلامت کشور نمایان شده است.

وی افزود: با طرح ارتقای نظام سلامت، سطح رضایتمندی مردم و توانمندسازی آن در حوزه سلامت ارتقا می یابد. بودجه سال 94 رشد 60 درصدی از اعتبارات حوزه سلامت را در خود دیده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به لزوم توجه به مناطق محروم در بخش سلامت تصریح کرد: رسیدگی به قشر متخصص، توسعه منابع انسانی در زمینه درمان و همچنین ایجاد زیرساخت های لازم برای درمان مردم به ویژه در مناطق محروم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در همین خصوص عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش می کند تا در بودجه سال 94 به دغدغه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تامین این منابع برای ایجاد یک شبکه بزرگ در زمینه ارتقای سلامت به صورت مثبت پاسخ دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید می رود مسئولان حوزه سلامت و وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند، یادآور شد: امید می رود تا هتلینگ بیمارستان طالقانی، اروندکنار، شهیدبهشتی و بیمارستان نفت تجهیز شوند تا دغدغه سلامت مردم در شهرستان آبادان به صورت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

سعدون زاده در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه در زمینه توریسم درمانی چه اقداماتی در این شهرستان انجام شده است، توضیح داد: با هلال احمر مذاکراتی صورت گرفته است.

وی در همین خصوص ادامه داد: با بخش خصوصی مذاکرات گسترده ای انجام شده است و آنها ترغیب شدند در آبادان سرمایه گذاری کنند. وزارت بهداشت نیز به عنوان وزارت متولی بهداشت می تواند ظرفیتهای منطقه ای و فرامنطقه ای مناسبی برای مردم در شهرستان آبادان ایجاد کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار