تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۱۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
امام خمینی(ره)، اقتدار استکبار جهانی را در هم شکست
امام جمعه دزفول گفت: با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن سال 57 ، هیمنه و اقتدار استکبار جهانی در هم شکسته شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان استاد شهریار دزفول ، سالروز ورود فاتحانه و پیروزمندانه امام خمینی (ره) به کشور را تبریک گفت و افزود: ورود رهبر کبیر انقلاب به وطن ، لحظه ای سرنوشت ساز برای کشور بوده که موجب در هم شکستن طاغوت و سقوط حکومت دیکتاتوری شد.

وی افزود: ملت ایران هویت خود را با انقلاب پیدا کرد و بواسطه فداکاری و ایثارگری جوانان در دنیا مطرح شد.

امام جمعه دزفول ، با بیان اینکه ، در دوران پهلوی ، تمام امور کشور در دست بیگانگان قرار داشت و مستشاران غربی ، ایران را مدیریت می کردند اظهار داشت: امام خمینی (ره ) ، عزت را به ملت ایران باز گرداند و به مردم قدرت داد تا مسوولان بلندپایه کشور را خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ، امام خمینی (ره) را فردی مدیر ،مدبر ،شجاع و مستقل دانست که از دشمن هیچ هراسی نداشت و فقط به فکر انجام تکلیف الهی بود.

وی اظهار کرد: اکنون کشور ایران به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شده به گونه ای که کشورهای قدرتمند منطقه بدون همکاری ایران نمی توانند کاری انجام دهند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اوضاع منطقه گفت: حزب الله لبنان به واسطه خط مشی گرفتن از انقلاب اسلامی توانست در مقابل دشمن بایستد و پیروز شود.

وی به دانش آموزان توصیه کرد، به عنوان آینده سازان کشور ، وظیفه و مسوولیت خود را به خوبی شناخته و در راستای اعتلای نظام گام بردارند.

در این آیین که با حضور فرماندار و مسوولان محلی دزفول برگزار شد زنگ انقلاب نواخته شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار