تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۱۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قیمت حج تمتع سال آینده اعلام شد
رییس سازمان حج و زیارت قیمت تمام شده حج تمتع در سال آینده را 10 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرد.
 
سعید اوحدی روز شنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به امام راحل اظهارکرد: با توجه به ثبت نام حج تمتع امسال از 17 ربیع الاول آغاز و اولویت ها تا تاریخ 20 اسفند سال 84 فراخوان شده و در کاروانها نیز ثبت نام صورت گرفته ، اما در صورت وجود جای خالی اولویت های بعدی نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی قیمت حج تمتع امسال نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه با 5 درصد کاهش قیمت نیز روبه رو هستیم.

اوحدی با اشاره به نوسان قیمت ارز، گفت: با مساعدت بانک مرکزی قیمت تمام شده ارز در حج تمتع سال آینده مانند 93 محاسبه خواهد شد و بالاترین قیمت حج تمتع 10 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که با وزیر حج عربستان صورت گرفته است خدمات ارائه شده در حج سال آینده نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حوزه عمره مفرده مرحله دوم ثبت نام از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد و قیمت تمام شده آن نیز هفته آینده اعلام می شود ولی افزایش قیمت نخواهیم داشت.

اوحدی با تاکید بر اینکه در ماه های رجب و شعبان افزایش قیمت نداریم گفت: مردم فقط در سایت فاخر جهت ثبت نام اقدام کنند و اولویت ها تا 450 اعلام شده است.

وی بیان داشت: در عمره مفرده فقط در ایام نوروز مبلغ دو میلیون ریال افزایش قیمت خواهیم داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار