تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۱۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی شهردار حمیدیه
برنامه‌های نوروزی شهرداری حمیدیه تشریح شد
شهردار حمیدیه برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این مجموعه برای نوروز را تشریح کرد.

پیش از ظهر امروز جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان حمیدیه در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

شهردار حمیدیه در این جلسه اظهار کرد: این شهرستان در چند سال اخیر در ایام تعطیلات نوروزی همواره میزبان جمع کثیری از هموطنان بوده و امسال هم با آمادگی هر چه تمام‌تر به استقبال مهمانان نوروزی خواهد رفت.

احمد آزادوار افزود: تمام دستگاه‌های اداری آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی هستند و امیدواریم به بهترین شکل از مهمانان قدردانی شود.

وی ادامه داد: امسال باید رویکرد ارائه خدمات به گونه دیگر باشد و برای این مهم بهتر است که به تخصصی کردن امور پرداخت و تمام دستگاه‌های اداری به‌ ویژه دستگاه‌های متولی امر، ناظر تنظیم بازار و قیمت کالا باشند و به نحوه احسن از مهمانان نوروزی استقبال کنند.

آزادوار، لکه گیری خیابان‌های اصلی، آذین بندی سطح شهر، گل کاری میادین و پارک‌ها، خط کشی خیابان‌ها، نصب تابلوهای هدایت مسیر، اصلاح سرعتگیرها، تهیه کاور برای پرسنل ستاد تسهیلات، جابجایی دستفروش‌ها و هم سطح کردن دریچه‌های خیابان‌ها را از مهم‌ترین اقدامات شهرداری جهت استقبال از مهمانان نوروزی عنوان کرد.

شهردار حمیدیه ابراز امیدواری کرد با همکاری ادارات و سازمان‌های مرتبط بتوان امکانات مناسبی را جهت فراهم آوردن امکانات ایجاد کنیم که هموطنان گرامی که به شهر حمیدیه  جهت دیدن  از آن سفر می‌کنند لحظات بی‌نظیری را سپری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار