تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۱۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با سالروز ورود امام به میهن صورت گرفت
اجرای برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در خوزستان
همزمان با 12 بهمن‌ و سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، برنامه‌های مختلفی در سراسر استان خوزستان به اجرا درآمد.

از صبح امروز همزمان با 12 بهمن‌ و سالروز تاریخی ورودی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و با نواختن زنگ انقلاب، برنامه‌های مختلفی در سراسر استان به اجرا درآمد.

 *زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد بنت الهدی ناحیه 3 اهواز نواخته شد.

در این مراسم آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز، حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز، تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، حجت‌الاسلام جعفری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، آرامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

* آمبولانس‌های مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به مناسبت 12بهمن و آغاز دهه مبارک فجر رژه خود از مرکز شهر تا محل گلزار شهدای این شهرستان را انجام دادند.

به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های مزین به نام سالار شهیدان به یاد امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان بود.

شایان ذکر است با برگزاری آیین‌های ویژه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برنامه‌های دهه مبارک فجر از امروز آغاز شد.

* با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان از درب فرودگاه دزفول تا محل شهیدآباد این شهر گل افشانی شد.

در این مراسم که بیش از ده‌ها موتورسیکلت حضور داشتند با همراهی تاکسی‌های شهری و روشن کردن چراغ و با در دست داشتن پرچم ایران به رژه پرداختند.

در ادامه مراسم، مردم و بسیجیان با حضور در گلزار شهدای دزفول با ذکر فاتحه به عطرافشانی و گل افشانی مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در دهه فجر امسال بیش از 300 برنامه فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

*همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران، جمعی از ماشین‌سواران ایذه‌ای به رژه در خیابان‌های این شهر پرداختند.

این همایش از میدان ولایت آغاز شد و ماشین‌سوران با نصب پرچم مقدس کشورمان روی وسایل نقلیه خود، با پخش کردن آهنگ‌های انقلابی مربوط به این ایام، در سطح خیابان‌های این شهر به حرکت در آمدند.

در این برنامه انقلابی، جمعی از مسئولان شهرستان همراه با مردم شرکت کرده و یاد و خاطره آن روزهای فراموش نشدنی را گرامی‌داشتند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار