تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۱۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر :
جاده کمربندی شوشتر تیرماه ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد
نماینده مردم شوشتر گفت: عملیات اجرایی باند دوم جاده کمربندی شوشتر بهمن ماه امسال آغاز و تیرماه سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: شوشتر به عنوان یک ظرفیت اقتصادی در کشور تعیین شده و همیشه به عنوان یک ظرفیت ملی مورد توجه مسئولان بوده و هست.

وی درباره پروژه باند دوم جاده کمربندی شوش‌تر افزود: ملحقات پروژه باند دوم اینجاده یک سری پل در منطقه جاده حضرت صاحب‌الزمان (عج) و مقام شیخ بوده که باید طراحی و ساخته شوند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه در راستای ظرفیت کنار گذر شوش‌تر طراحی شده و با ساخت باند دوم این محور که از جاده دزفول شروع و به جاده مسجد سلیمان ختم می‌شود سوانح رانندگی و ترافیک به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی درباره تأمین بودجه این پروژه اظهار کرد: اینجاده به عنوان کمربند جنوبی شوشتر است و مبلغ قراردادی این پروژه از پروژه‌های ملی وزارت راه بوده که مشکل منابع مالی برای احداث این پروژه وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی بیان کرد: مدت زمان پروژه 30 ماه بوده که امیدواریم این پیمانکار بتواند این پروژه را به پایان برساند.

وی درباره این پروژه بیان کرد: این پروژه که بهمن ماه امسال کلنگ زنی شد در سال 1391 در لایحه بودجه دولت به مجلس تقدیم شده بود اما به دلیل اینکه کارهای کار‌شناسی و مطالعاتی به اتمام نرسیده بود با پیگیری‌هایی که از طریق وزیر راه و شهر سازی و همچنین تلاش معاون وزیر راه کلنگ زنی شده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش ترافیک در این شهرستان ابراز کرد: قطعا این کمربندی در حل مشکل ترافیکی و هم مسائل مربوط به تصادفات را کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با پیگری وزیر راه و شهرسازی، مردم شهرستان شوشتر از مزایای این پروژه به زودی بهره‌مند شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار