تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۸۱۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد اکران‌های مردمی خرمشهر:
فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم عمار در خرمشهر اکران می‌شود
دبیر ستاد اکران‌های مردمی خرمشهر گفت: فیلم‌های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سینما نخل خرمشهر اکران می‌شود
دبیر ستاد اکران‌های مردمی خرمشهر گفت: فیلم‌های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سینما نخل خرمشهر اکران می‌شود.

علی یالی‌زاده اظهار داشت: انجمن فیلم و عکس خرمشهر اکران این دوره جشنواره مردمی فیلم عمار را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، گفت: قرار بود که اکران فیلم‌ها 14 تا 16 بهمن ماه باشد اما با استقبال و توصیه فرماندار خرمشهر، مقرر شد زمان برگزاری آن در ایام دهه فجر و از 12 تا 22 بهمن باشد.

دبیر ستاد اکران‌های مردمی خرمشهر با اشاره به اینکه مکان برگزاری این جشنواره سینما نخل خرمشهر است، اظهار کرد: در این جشنواره فیلم‌های منتخب جشنواره عمار که در تهران برگزار شده بود اکران می‌شود.

وی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است و براساس توافقی که با آموزش و پرورش داشتیم نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 به دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده شده که این دانش آموزان دو مقطع راهنمایی و متوسطه در این نوبت حضور خواهند داشت.

رئیس انجمن فیلم و عکس خرمشهر افزود: نوبت اکران بعد از ظهر نیز از ساعت 19 تا 21 است که این نوبت عمومی و از عموم مردم عزیز دعوت می‌شود تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

یالی‌زاده ابزار داشت: همچنین در اکران عمومی از بسیجیان، طلاب و هنرمندان برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.

وی با اشاره به تفاوت اکران صبح و بعد از ظهر، اظهار کرد: فیلم‌هایی که در نوبت صبح برای دانش آموزان اکران می‌شود با فیلم‌های اکران شده در نوبت بعد از ظهر تفاوت خواهند داشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار