تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۸۱۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتايج تيم​هاي خوزستاني در ليگ برتر و دسته يك جودو كشور

هفته دوم ليگ برتر و هفته سوم ليگ دسته اول جودو كشور برگزار شد.

لیگ‌های دسته یک و برتر کشور 9 و 10 بهمن​ماه در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد.

از گروه الف ليگ دسته يك كشور و در دور اول تيم مدرسه جودو اهواز 7 بر يك از قرارگاه پدافند هوايي شكست خورد. در دور دوم اين تيم توانست باشگاه خليج سمنان را با حساب 9 بر صفر شكست دهد. در دور سوم با نتيجه 9 بر صفر مغلوب شهرداري گل‌بهار شد و در دور چهارم نيز با حساب 6 بر 3 بازي را به بلوچ چرم واگذار كرد. تيم مدرسه جودو اهواز در پايان اين هفته از رقابت​ها در جايگاه ششم قرار گرفت.

همچنين از گروه ب ليگ دسته اول در دور اول شهداي اهواز با حساب 9 بر صفر از شهرداري ساوه شكست خورد. در دور دوم اين تيم با نتيجه 7 بر 2 به هيات جودو شهركرد باخت. در دور سوم 8 بر يك نتيجه را به هيات جودو شهرستان كرج واگذار كرد و در دور چهارم 9 بر صفر از باشگاه علي حيدر شكست خورد.

تيم شهداي اهواز در پايان اين هفته از رقابت​ها در جايگاه هفتم جدول هشت تيمه گروه ب ليگ دسته يك جاي گرفت.

همچنین هفته دوم ليگ برتر کشور در همين دو روز به ميزباني سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد. در اين هفته از ليگ، دورهاي چهارم تا هفتم انجام شد كه در دور چهارم نفت مسجدسليمان با نتجه 5 بر 2 هيات جودو نوشهر را از پيش رو برداشت، در دور پنجم اين تيم با حساب 4 بر 3 به تيم هيات جودو قزوين باخت. در دور ششم 6 بر يك از تيم پاس قوامين شكست خورد و در دور هفتم با حساب 6 بر يك نتيجه را به شبهاي گلوبندك واگذار كرد.

همچنين در بازي​هاي عقب افتاده هفته اول، نفت مسجدسليمان با نتيجه 5 بر 2 به ثامن​الحجج خراسان رضوي باخت. در ادامه با تيم پالايش گاز ايلام به تساوي 3 بر 3 رسيد و همچنين با نتيجه 7 بر صفر از تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي شكست خورد.

تا پايان هفته دوم ليگ برتر جودو کشور تيم نفت مسجدسليمان با 7 امتياز در جايگاه هشتم اين ليگ قرار گرفته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار