تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۸۱۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
62 پروژه تعاوني در دهه فجر بهره‌برداري مي‌شود

به گزارش خوزنیوز؛ مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از بهره‌برداري 62 پروژه تعاوني در دهه فجر انقلاب اسلامي خبرداد.

هوشمند صفائي در جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت دهه فجر اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و دستگاه‌هاي تابعه اين پروژه‌ها را تعاوني هاي تولیدی، خدماتی و مسکن اعلام كرد.

وی از ‌تعداد 3 هزار واحد مسكن مهر آماده افتتاح و تحويل به متقاضيان در دهه فجر خبرداد و گفت: همچنين در دهه فجر امسال بيمارستان اعصاب و روان، استخر سرپوشيده دزفول، زايشگاه بيمارستان شوشتر و بخشicu   بيمارستان اميرالمومنين(ع) نیز مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند.

صفائي گفت:‌ در دهه مبارك فجر استقبال از مشعل المپياد ورزش‌هاي كارگري كشور را در استان خواهيم داشت. اين مشعل پس از روشن شدن در مرز شلمچه وارد ايران مي‌شود و پس از عبور از خرمشهر و آبادان و نيز گذشتن از ۱۰ استان کشور به مازندران محل برگزاری این مسابقات منتقل می‌شود. همچنين برترین‌های المپیاد کارگران ایران خردادماه سال 94 به جام جهانی ایتالیا اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان‌كرد: مشعل المپیاد ورزش‌های کارگری کشور 16 و 17 بهمن‌ماه ميهمان استان خواهد بود و در اين خصوص برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارك ديده شده است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در پايان بر لزوم هر چه با شكوه‌تر برگزار شدن آيين‌هاي بزرگداشت دهه فجر تاكيد كرد و گفت: بايد عظمت انقلاب را براي نسل‌هاي امروز و به خصوص جوانان بازگو كنيم.

:
:
:
آخرین اخبار