تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۸۱۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در ۱۰ ماهه نخست امسال؛
پرداخت 55 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در بانک مسکن
مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانک به زوج های جوان خوزستانی خبر داد.

عباسعلی شفیعی اظهار کرد: این مدیریت به منظور توجه به سنت حسنه ازدواج جوانان در سراسر استان خوزستان، نگاه ویژه ای به پرداخت تسهیلات ازدواج داشته و در ابلاغی که به همه شعب داشته ایم از آنها خواسته شده که تسهیلات ازدواج را با ضرب العجلی خاص به متقاضیان پرداخت کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت خوزستان در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افزود: تا کنون به تعداد ۲۳ هزار و ۶۸۰ نفر از سوی این بانک در استان خوزستان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است. همچنین در سال جاری نیز بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به زوج های جوان در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت گردیده است.

وی افزود: به گواه اغلب مراجعان برای دریافت تسهیلات ازدواج به بانک مسکن، کارکنان این مدیریت همکاری خوبی با زوج های جوان برای دریافت تسهیلات داشته اند و در این خصوص نگاه همکاران ما به این مقوله یک اقدام خداپسندانه است.

توجه ویژه به شهرهای محروم

شفیعی عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه در پرداخت تسهیلات ازدواج، توجه ویژه به شهرهای محروم استان خوزستان است که در این خصوص همه شعب این بانک در سراسر شهرهای استان پرداخت این تسهیلات را در راس برنامه های تسهیلاتی خود قرار داده اند.

شفیعی در خصوص مبلغ پرداختی در قالب تسهیلات ازدواج به روج های جوان توضیح داد: به هر یک از زوجین، مبلغ ۳۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد. مدت بازپرداخت تسهیلات ۳۶ماهه با اقساط مساوی بوده و سررسید اولین قسط، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور است. نرخ کارمزد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز چهار درصد تعیین شده است.

مراجعه به سامانه ازدواج بانک مرکزی

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج برای اطلاع از وضعیت ثبت نام خود و همچنین نام شعبه مربوطه به منظور مراجعه برای دریافت وام ازدواج، به سامانه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی مراجعه کرده و در صورتی که شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام  می شود به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام کنند.

دریافت تسهیلات در کوتاهترین زمان

فیعی اظهار کرد: در همین راستا بیشتر افرادی که از سوی بانک مرکزی به بانک مسکن استان خوزستان برای دریافت تسهیلات ازدواج معرفی شده اند، در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به دریافت تسهیلات خود کرده اند و تعدادی بیشتر در مرحله تکمیل مدارک هستند. خوشبختانه در این خصوص شعب این مدیریت محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان ندارند.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
بانک مسکن میگه باید سند خونه بیاری تا وام بدم چطور میگن ب فکر جوانان هستیم یک سال هست ک ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشده
:
:
:
آخرین اخبار