تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۸۱۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ دسته یک؛
تیم فولاد خوزستان، نیروی زمینی را گلباران کرد
تیم فولاد نوین اهواز در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک با ۴ گل از سد نیروی زمین تهران گذشت.

تیم فولاد نوین اهواز در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بعد از ظهر امروز در خانه میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود.

شاگردان موسوی که توانسته بودند نیم فصل را به عنوان تیم صدرنشین به پایان برسانند امروز یک شروع طوفانی داشتند و تنها 3 دقیقه پس از آغاز بازی توانستند با حرکت زیبای امیر ذلیکانی نخستین گل را وارد دروازه حریف خود کنند.

فولادی‌ها که با این گل روحیه گرفته بودند توانستند بر بازی مسلط شوند و 15 دقیقه بعد از گل نخست خود دروازه نیروی زمینی تهران را توسط مهدی نیایش‌پور برای بار دوم باز کنند.

بازیکنان نیروی زمینی که نمی‌خواستند بازنده زمین را ترک کنند بلافاصله پس از آغاز مجدد بازی در یک حرکت سریع توانستند دروازه فولاد نوین اهواز را باز کنند تا فاصله گل‌ها به عدد یک برسد.

اما این پایان کار برای هر دو تیم نبود و در دقیقه 24 فرشاد جان فزا توانست سومین گل را وارد دروازه نیروی زمینی کند تا شادی را به اردوی قرمزپوشان اهواز برگداند.

مهدی نیایش‌پور که در نیم فصل دوم از فولاد خوزستان جدا شد و به تیم فولاد نوین اهواز پیوست توانست در دقیقه 40‌ایم دیدار توانست گل دوم خود و گل چهارم فولاد را درون دروازه نیروی زمینی کند تا با این پیروزی شیرین فولادی‌ها صدرنشینی خود در گروه الف دسته یک کشور تثبیت کند.

فولادی‌ها با این 3 امتیاز 24 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده نخست تثبیت کردند و تیم نیروی زمینی با‌‌ همان 15 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار