تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۸۱۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور؛
استقلال اهواز برابر نساجی مازندران شکست خورد
تیم استقلال اهواز در هفته دوزادهم لیگ دسته یک کشور در برابر نساجی مازندران تن به شکست دادند.

تیم استقلال اهواز که پس از پایان نیم فصل لیگ بر‌تر سرمربی خود را تغییر داده بود بعد از ظهر امروز در برابر نساجی مازندران شکست خورد.

استقلالی‌ها در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور با نتیجه 2 بر صفر از تیم نساجی مازندران شکست خورد تا جایگاه دومی خود در جدول رده بندی را از دست دهد.

نساجی در‌‌ همان دقیقه نخست استقلالی‌ها را غافلگیر کرد و با استفاده از اشتباه آبی پوشان اهواز توسط شاهین مجیدی به گل رسید تا آرامش بازیکنان استقلال اهواز به هم بریزد.

بازیکنان استقلال اهواز پس از دریافت گل حملات مختلفی را انجام دادند اما در نیمه نخست هرچه زدند به در بسته خورد و با‌‌ همان تک گل خورده راهی رختکن شدند تا با استفاده از تجربیات سرمربی خود بتوانند نتیجه را تغییر دهند.

با آغاز نیمه دوم تیم نساجی بر توپ و میدان مسلط بود و در دقیقه 52 توسط بازیکن با تجربه خود بهمن طهماسبی توانست دروازه آبی پوشان را باز کند و این تیم خوزستانی را شکست دهد.

استقلالی‌ها با شکست در این بازی رده دوم جدول را از دست دادند و اکنون با 18 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند. نساجی هم با این برد توانست خود را بالا بکشد و در رده سوم جدول جای گرفت.

استقلال اهواز در هفته سیزدهم به مصاف ایران جوان بوشهر می‌رود و تیم نساجی با فجرسپاسی شیراز تیم هشتم جدول پیکار می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار