تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۸۱۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال نمادین کودکان از ورود تاریخی امام (ره) به کشور
به گزارش خوزنیوز؛ به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی طی یک حرکت زیبا و نمادین در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری در شهرستان اهواز، ظهر امروز کودکان مهدهای کودک با حضور مدیران و مسئولان استانی در فرودگاه اهواز با نثار گل این روز را گرامی داشتند.

این مراسم شامل برنامه‌های متنوعی چون سرودخوانی دسته جمعی توسط کودکان مهدها و سر دادن شعارهای انقلابی و نیز نواختن موزیک‌های انقلابی توسط گروه مارش لشکر 92 زرهی اهواز و نثار گل توسط کودکان مهدهای کودک به پیشگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می‌شد.



مدیرکل بهزیستی خوزستان در حاشیه این مراسم، هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و همچنین تعمیق بخشیدن فرهنگ انقلاب اسلامی در بین کودکان مهدهای کودک عنوان کرد.

غلامرضا صدیق‌راد در ادامه اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی را جهت کودکان مهدها در نظر گرفته که این برنامه در راستای گرامیداشت دهه فجر و این ایام است.

صدیق راد گفت: برگزاری زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان به صورت همزمان همراه با پخش سرودهای انقلابی، برگزاری طرح خاطره‌گویی از خاطرات انقلاب در مهدهای کودک و مراکز شبانه‌روزی استان، جشنواره قرآن و آموزه‌های دینی ویژه مهدهای کودک، راهپیمایی کودکان و مربیان مهدها در قالب کاروان‌های شادی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری (مسابقات نقاشی، داستان‌نویسی، تئاتر و سرود با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی) در مراکز نگهداری فرزندان، مددجویان و مهدهای کودک،اجرای واحد کار (انقلاب، پیروزی و دهه فجر) در مهدهای کودک در ایام‌ا... دهه فجر و جشنواره بازی و غذا ویژه مهدهای کودک از جمله این برنامه‌ها است.
:
:
:
آخرین اخبار