تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۸۱۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه پیام نور شادگان خواستار شد:
حمایت مسئولان و خیرین شادگانی از ساخت مسجد
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شادگان خواستار حمایت مسئولان و خیرین شادگانی از ساخت مسجد در این شهرستان به‌ویژه در دانشگاه شد.

کامیار کاظمی عصر امروز در جلسه خیرین مسجدساز که در محل دانشگاه پیام نور شادگان برگزار شد، با بیان اینکه شهر شادگان  به شهر حسینیه‌ها معروف است اظهار کرد: این از اعتقادات و دیانت مردم شریف و شیعه شادگان است که به کارهای خیر مشغول هستند.

وی افزود: این شهرستان با وجود بافت عشایری نیاز است بتوانیم از لحاظ فرهنگی و دینی به این قشر توجه بیشتری شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شادگان تصریح کرد: با توجه به پیگیری این دانشگاه و همکاری اداره کل امور اوقاف و امور خیریه استان، استارت ساخت مسجدی به‌نام حضرت فاطمه الزهرا(س) در این دانشگاه آغاز شده است.

کاظمی اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های ساخت این مسجد را اداره کل امور اوقاف و امور خیریه استان تقبل و کمک کرده و انتظار می‌رود که خیرین و بزرگان شهرستان در این زمینه مساعدت مضاعفی کنند.

وی تصریح کرد: 3 هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که 70 درصد آنها بومی بوده و جهت اقامه نماز در این دانشگاه با مشکل مواجه شده‌اند.

کاظمی با اشاره به آیه‌ای از قرآن (إنما یعمر مساجد الله من آمن بالله والیوم الآخر وأقام الصلاة وآتى الزکاة ولم یخش) عنوان کرد: مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در دو طبقه و با زیربنای 700 مترمربع در محل در دانشگاه پیام نور شادگان احداث می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شادگان در پایان خواست تا همه در امر ساخت این مسجد مشارکت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار