تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۸۱۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کعبی خبر داد:
سند راهبردی منطقه آزاد اروند تهیه می شود
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه سند راهبردی برای این سازمان به منظور رسیدن به اهداف طراحی شده خبر داد.

عبدالله کعبی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: کالای همراه مسافر و توسعه محدوده منطقه آزاد اروند از موضوعاتی است که از زمان روی کار آمدن هیئت مدیره جدید این سازمان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی در همین خصوص افزود: پس از رایزنی هایی که از سوی هیئت مدیره جدید سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت، مساحت منطقه آزاد اروند به ۳۷ هزار و ۴۰۰هکتار افزایش پیدا کرد که این موضوع امید را در دل مردم این منطقه زنده کرد و موجب ایجاد نشاط اجتماعی شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تا قبل از ابلاغ افزایش محدوده منطقه آزاد اروند مهاجرت معکوس وجود داشت، تصریح کرد: یک عده منتقد افزایش قیمت زمین در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند هستند. در هر منطقه ای که قیمت زمین افزایش یابد در واقع این موضوع ناشی از افزایش ارزش آن منطقه است.

کعبی با اشاره به تهیه سند راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند تا قبل از روی کارآمدن هیئت مدیره فعلی سند راهبردی و چشم انداز نداشت ولی اکنون در حال تهیه سند راهبردی هستیم البته اقداماتی که تاکنون توسط این هیئت مدیره انجام شده با برنامه ریزی های بسیار مناسب اجرا شده است.

وی بیان کرد: ما خود را ملزم می دانیم امکانات را با کیفیت مطلوب در اختیار مردم شهرهای آبادان و خرمشهر قرار دهیم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از این نشست خبری، جزئیات برنامه های اجرایی این سازمان را برای خبرنگاران تشریح کرد و گفت: در سال جاری در هشت بخش مصوبه داشته ایم.

کعبی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هفت مصوبه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش یکی از حوزه های مهم است، توضیح داد: در حوزه آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه ها هفت مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان اجرا شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار