تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۸۱۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتحاديه قاليشويي اهواز در انتظار تغيير نرخ​نامه

رييس اتحاديه قاليشويي اهواز با اشاره به اين​كه از چند ماه پيش نرخ​نامه پيشنهادي اين اتحاديه جهت اعمال تغيير به سازمان صنعت و تجارت و مجمع امور صنفي اعلام شده است، گفت: اين درخواست هنوز به نتيجه​اي نرسيده است.

عبدالرحيم محلوجي اظهاركرد: نرخ​نامه پيشنهادي ما به ميزان 25 درصد افزايش نرخ بوده است.

وي ​افزود: تقاضاي افزايش نرخ خدمات اين اتحاديه به دليل افزايش نرخ مواد اوليه مصرفي، افزايش حقوق كارگران، حق بيمه و ساير ملزومات اين اتحاديه مي​باشد.

محلوجي تصريح​كرد: از آنجايي كه در ايام پايان سال و نزديك عيد نوروز بازار رقابت بين قاليشويي​ها داغ مي​شود، انتظار داريم واحدهاي قاليشويي در حد توان و ظرفيت خود قالي را از مردم پذيرش كنند تا مشكلي در اين زمينه به​وجود نيايد.

وي عنوان​كرد: ​اين مساله باعث كاهش كيفيت و عدم رضايت مردم از شست و شو، مي​شود و اگر قاليشويي اقدام به اين كار كند، كار آن اشتباه است و نبايد اين​گونه عمل كند.

محلوجي درباره شست​وشوي فرش دستباف نيز خاطرنشان​​كرد: شست​وشوي فرش دستباف با ديگر فرش​ها متقاوت است و هر واحدي توانايي اين شست وشو را ندارد؛ بنابراين از دارندگان فرش دستباف انتظار داريم قبل از سپردن فرش دستباف خود به قاليشويي،​ با اتحاديه هماهنگي كرده تا از اين طريق راهنمايي​هاي لازم در اين زمينه صورت گيرد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکیم
|
ROMANIA
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
سلام آدر ساتحادیه قالیشویی رو میخواستم میشه لطف کنید
:
:
:
آخرین اخبار