تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۱۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه های مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در دهه فجر
به گزارش خوزنیوز؛ با تلاش جمعی کلیه پرسنل در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز روزهای دهۀ مبارک فجر همچون سال های گذشته، پرشور در حال سپری شدن است.

مهدی محمدزاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز گفت:  امسال در  ایام مبارک دهۀ فجر با مشارکت بخش های مختلف این معاونت سعی در برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر جشن بزرگ انقلاب داشته ایم و برنامه های متنوعی را برای هر روز از این دهه مبارک تدارک دیده ایم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانشجویان ،تصریح کرد: در هر روز از ایام ا... دهۀ مبارک فجر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانۀ مرکز یک سخنرانی با محوریت تشریح انقلاب و حفظ و پاسداری از این انقلاب بزرگ با حضور سخنرانان برجستۀ استانی در حال برگزاری است.

محمدزاده با اشاره به آذین بندی و محوطه سازی مرکز به مناسبت این ایام افزود: نصب ریسه های تصویری، بنرهای مناسبتی با شعارهای انقلابی، نصب پوسترهایی با متون و تصاویر دوران انقلاب از دیگر اقدامات این معاونت در این روزها بوده است.

رئیس این مرکز آموزش عالی در پایان افزود : از برنامه های انجام پذیرفته دراین روزهای فرخنده نواخته شدن زنگ انقلاب در ساختمان شماره یک و دو مرکز، پخش شکلات و شیرینی همزمان با سالروز ورود امام راحل،  شرکت در مراسم تجدید میثاق با شهداء و اهداء تاج گل، ارسال پیامک های مناسبتی، برگزاری مسابقات ویژه کارکنان و دانشجویان و  برگزاری نمایشگاه نشریات بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار